آغاز مسابقات قرآن کشور لیبی بدون حضور نماینده ایرانی

خبرگزاری شبستان: نهمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم لیبی عصر دیروز، 2 آذر ماه، در طرابلس، پایتخت این کشور آغاز به کار کرد که در این رقایت ها نماینده ای از جمهوری اسلامی ایران حضور ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  نهمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم لیبی که در مجموعه «ذات العماد» طرابلس در حال برگزاری است 66 حافظ از 56 کشور آسیایی، اروپایی، آمریکایی و جهان عرب حضور دارند.

این مسابقات عصر دیروز با سخنرانی «صالح المخزوم»، نائب‌رئیس کنگره لیبی و خوش‌آمدگویی به حافظان و هیئت داوران آغاز شد. معاون وزیر دفاع و معاون وزیر امور اسلامی لیبی نیز در این مراسم حضور داشتند. گفتنی است در این رقایت ها نماینده ای از جمهوری اسلامی ایران حضور ندارد.

«سمیح الثامنه»، رئیس هیئت داوران نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن لیبی نیز ضمن سخنرانی در مراسم افتتاحیه، به تشریح سازوکار ارزشیابی در این مسابقات پرداخت.

بنابرگزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «Libya Herald»، شرکت‌کنندگان در این مسابقات در جلسات بعدازظهر که از ساعت 16 تا 20 برگزار می‌شود، به رقابت با یکدیگر می پردازند.

به 5 نفر برتر این مسابقات جوایزی از 10 هزار تا 20 هزار درهم لیبی اعطا می شود.این مسابقات تا روز پنج‌شنبه، 7 آذر ماه، ادامه دارد.

 پایان پیام/

کد خبر 316130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha