تقدیر از نفرات برتر مسابقات قرآنی منطقه یک قوه قضاییه در اراک

خبرگزاری شبستان: در مراسمی با حضور رییس دیوان عالی کشور و جمعی از مسوولان استان مرکزی، نفرات برتر مسابقات قرآنی منطقه یک کشور، کارکنان قوه قضاییه (21 دی) معرفی و تقدیر شدند.

به گزارشخبرگزاری شبستان از اراک، در این دوره از مسابقات که به مدت یک روز در اراک برگزار شد، نفرات برتر مسابقات شهرستانی و استانی با هم به رقابت پرداختند.


بنا بر این گزارش ،شرکت کنندگان این دوره از مسابقات 23 قاری از استانهای مرکزی، البرز، تهران، سمنان، قزوین و قم بودند که در چهار رشته قرائت تحقیق، مفاهیم قرآنی، ترتیل و حفظ شرکت کرده و با هم به رقابت پرداختند.


این گزارش می افزاید: در رشته مفاهیم قرآن کریم مجید قدیریان، و علی میرزایی راد از استان مرکزی به ترتیب نفرات اول و دم شدند و نعمت الله رضایی از البرز مقام سوم را کسب کرد.


در رشته قرائت تحقیق نیزمحمدجواد محمدی آهویی از قزوین، مهدی داودی نسب از تهران و مرتضی رحیمی مقدم به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند و در رشته ترتیل نیزمجید قدیریان از استان مرکزی سید مهدی قریشی از استان مرکزی و حسین مرادی از استان البرز عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.


صفدر ابراهیمی بانی و رسول اسدی از استان مرکزی و محمد مهدی احمدی موقر از قزوین در رشته حفظ قرآن کریم رقابت کرده و به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند و در رشته حفظ 15 جزء قرآن کریم نیز میثم امیری از استان مرکزی برتر شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 331691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha