نقش اصحاب رسانه در تببین ارزش های والای انقلاب اسلامی بی بدیل است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان از تلاش های خبرنگاران استان در حوزه نشر آرمان های انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد وبر تقویت و حمایت از فعالیت های مرتبط با این حوزه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، محمدرضا شرف ‌بیانی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان، ظهر امروز ( 3 آذر ) در همایش استانی حماسه ‌سازان دفاع مقدس استان کردستان، اظهار داشت: ترویج آموزه ها و ارزش های والای نظام مقدس اسلامی از جمله معیارهایی است که در توسعه فرهنگی و ارتقای شاخص های اعتقادی و اخلاقی جوانان جامعه بسیار مؤثر است.


وی افزود: بدون شک نشر ارزش های والای دفاع مقدس یکی از مهمترین اموری است که باید همه متولیان امر با جدیت دنبال کنند و این آرمان ها و ارزش ها را به نسل های آینده انقلاب منتقل کنند.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان تصریح کرد: نقش اصحاب رسانه در تبیین ارزش های والای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بی بدیل بوده و تعامل دوسویه با خبرنگاران در انعکاس اخبار حوزه دفاع مقدس کاری ارزشمند است واین بنیاد زمینه های توسعه روز افزون این فعالیت ها را فراهم می کند.


شرف بیانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه وجود تشکل هایی همچون سرای روزنامه نگاران در استان کردستان ظرفیت مناسبی را برای توسعه فعالیت های رسانه ای و تقویت فعالیت های تخصصی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ارزشی فراهم کرده است.


وی افزود: امید است با انسجام هر چه بیشتر فعالیت های رسانه ای در استان و تعامل گسترده اصحاب رسانه با نهادهای فرهنگی و ارزشی همچون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شاهد گسترش فعالیت های رسانه ای در این حوزه باشیم.


شرف بیانی به راه‌ اندازی دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان کردستان اشاره کرد و افزود: مردم متدین و ولایت مدار استان کردستان در دوران هشت سال دفاع مقدس و ایام پیروزی انقلاب اسلامی رشادت های فراوانی به خرج دادند و باید این فداکاری ها و ایثارگری های برای همه جهانیان بازگو شود و به نسل های آینده انقلاب به یادگار گذاشته شود و بدون شک افتتاح دفتر این خبرگزاری در استان می تواند مقداری از خلاء های موجود را پر کند.


محمدرضا قاسمی مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان نیز در این همایش از راه اندازی انجمن ها و کانون های این سازمان در آینده نزدیک در سطح استان خبر داد و بر زفراهم کردن زمینه های لازم برای فعالیت های حمایتی از اصحاب رسانه استان تأکید کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 316325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha