اولین کاروان راهیان نور دختر درشهرکرد

خبرگزاری شبستان:مسئول سازمان بسیج دانش آموزی امروز(4آذر)گفت:اولین کاروان راهیان نور متشکل از 330 نفر از دانش آموزان دختر ناحیه 1 شهرکرد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

محمدعلی مرادی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفتگو باخبرنگارشبستان از استان چهارمحال و بختیاری افزود: 330 نفر از دانش آموزان دختر ناحیه یک شهرکرد در قالب اولین کاروان راهیان نور با 9دستگاه اتوبوس در راستای آشنایی با رشادت های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، عازم مناطق عملیات جنوب کشور شدند.


وی خاطرنشان کرد: کاروان های راهیان نور ویژه دانش آموزان دختر استان چهارمحال و بختیاری در 9کاروان جداگانه از شهرستان های مختلف از امروز به مدت یک ماه عازم سرزمین نور می شوند.


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی تصریح کرد: هر کاروان به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی و الفجر 8 در اروند کنار، گلزار شهدای خرمشهر، یادمان شلمچه، دهلاویه و هویزه بازدید و در برنامه رزمایش فرهنگی رزمی بصیرتی اردوگاه شرکت می کنند.


محمدعلی مرادی گفت: کاروان های راهیان نور را راویان مجرب و یادگاران 8 سال دفاع مقدس همراهی می کنند تا با بیان خاطراتی از مناطق عملیاتی و توجیه عملیات های انجام گرفته دانش آموزان را با رشادت ها و دل آوری های رزمندگان در دفاع مقدس آشنا سازند.


وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ ارزشمند به نسل آینده با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را مهم ترین هدف از اعزام کاروان های راهیان نور عنوان کرد.


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی افزود: روحانیون، مسئولین فرهنگی و تبلیغی و همچنین بازرسان و عوامل اجرایی و آمادی با کاروان های راهیان نور همراه هستند.


پیان پیام/

کد خبر 316575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha