تجدید میثاق جمعی از بانوان شیرازی با شهدای گمنام همزمان با هفته بسیج

خبرگزاری شبستان: همزمان با هفته بسیج جمعی از بانوان شیرازی و اعضای خواهر کانون های فرهنگی و هنری مساجد با حضور در قطعه شهدای گمنام گلزار شهدای دارالرحمه این شهرستان با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، همزمان با هفته بسیج مراسم تجدید میثاق با شهدای گمنام، امروز (4آذر) به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی مادران، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان، خواهران ورزشکار، اعضای فرهنگسرا های شهرداری شیراز و اعضای کانون فرهنگی و هنری شهید فراحی مسجد جامع شهرک امام حسین (ع) شیراز به نمایندگی از کانون های مساجد در قطعه شهدای گمنام گلزار شهدای دارالرحمه این شهرستان برگزار شد.


براساس این گزارش، خواهران شرکت کننده پس از گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام در برنامه هایی نظیر سخنرانی با موضوع معرفت محرم، تشریح خطبه حضرت زینب (س) و بسیج، قرائت زیارت عاشورا همراه با نمایش نماهنگ های مذهبی، مرثیه خوانی و نوحه خوانی ویژه ایام محرم شرکت کردند.


شایان ذکر است، مراسم تجدید میقاق با شهدای گمنام با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس، فرهنگسراهای پایداری و کتاب، سالن فرهنگی و ورزشی فرهنگسرای طاووسیه و سالن ورزشی منتظران شهرداری شیراز برگزار شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 316585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha