شکستن اجماع قدرت های جهانی حرکت تاریخی برای ایران اسلامی است

خبرگزاری شبستان: معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها پیش از ظهر امروز با حضور در آیین تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز شکستن اجماع قدرت های جهانی حرکتی تاریخی برای ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز؛ پیش از ظهر امروز سه شنبه 5 آبان در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز که در سالن سیروس صابر این اداره کل و با حضور جمعی از مدیران لشکری و کشوری، مسئولان استانی، هنرمندان، اصحاب رسانه برگزار شد، حسین نوش آبادی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها گفت: امروز با مذاکرات ژنو و پیروزی ایران شکستن اجماع قدرت های جهانی و فروریختن آن فشارها و هجمه ها علیه ملت ایران را شاهد هستیم.

 

نوش آبادی ادامه داد: این حرکت و موفقیت در نوع خود حرکت تاریخی بشمار می رود که به همین عنوان نیز مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

 

به گفته نوش آبادی، جا دارد به تیم هسته ای ایران خسته نباشید گفت، امروز در این حوزه حساس و در آغاز دولتی که با هزاران امید روی کار آمده است آغاز خوبی در این مقطع داشته باشد.

 

این مسوول با اشاره به آیه ای از کلام الله مبنی بر سفارش به بالابردن ظرفیت ها و قابلیت ها در انسان اظهار داشت: یکی از لوازم ها و شاخص ها در افراد با توجه به آیه قرآن بالابردن ظرفیت ها و قابلیت های شخصی است، در این مسیر همه انرژی ها باید معطوف شود که دشمن مقابل ما احساس ترس و رعب را بوجود آوردند.

 

وی با بیان این مهم که ما وظیفه داریم از همه استعدادها و توانمندی ها در مقابل ناتو فرهنگی بهره بگیریم توضیح داد: استقلال فرهنگی با عرضه هویت ملی و فرهنگی انکان پذیر است و در این مسیر باید با استفاده از تمام استعداد و توانمندی در مسیر فرهنگی گام برداشت.

 

نوش آبادی ادامه داد: فلسفه تشکیل شورای فرهنگی عمومی در استان و شهرستان ناظر به اهمیت همین موضوع است که با توجه به پتانسیل های فرهنگی شهر بسترهای مناسب با توجه به مولفه های مورد نیاز در جامعه طرح ریزی شود.

 

این مسئول با تاکید به اهمیت حوزه فرهنگ توضیح داد: حوزه فرهنگ از اهمیت بسیار بالایی با توجه به بازدهی و ثمرات خاص خود دارد که بر همین اساس توسعه فرهنگی در شاخص های فرهنگی ضرورت دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 317092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha