شهداء،درس اطاعت از ولایت را به تاریخ آموختند

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی ولی فقیه درتیپ 37پیاده سپاه حضرن عباس (ع) اردبیلگفت:ظلم ستیزی واطاعت از ولایت ورهبری راشهدای عظیم الشأن انقلاب اسلامی ایران به تاریخ آموختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان دراستان اردبیل،حجت‌الاسلام ولی فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 پیاده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عصر امروز (5آذر)درآئین یادواره ی شهدای محله ی دروازه آستارا درمحل مسجد حسین ابن علی (ع) اردبیل گفت:شهداء درس استقامت،ظلم ستیزی واطاعت از ولایت ورهبری را به تاریخ بشریت آموختند وامروز وظیفه ی همه ی ماست تا حافظ این 3محور بزرگ وپیام اساسی بوده وفرهنگ ایثار وشهادت را پیش از پیش در جامعه ترویج دهیم .


وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی انقلاب به خصوص شهدای بسیج علم و فناوری و هسته ای و تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در کشور ، افزود: همه این شهدای والا مقام ، بزرگترین سرمایه ما برای پاسداری از عزت و سربلندی ایران و اسلام هستند.


حجت‌الاسلام والمسلمین فیاضی ،خاطرنشان کرد: پیروزی مهم ملت ایران در جریان مذاکرات هسته ای بر اساس هدایت‌های مقام معظم رهبری، حمایت‌های مردم ، خانواده‌های شهدا و اقتدار ملی مبتنی بر مقاومت بسیجی شکل گرفته است.
 

وی عنوان کرد: وقتی تیم‌های مذاکره کننده دیدند که تحریم و تهدید بر ضد ملت ایران راه به جایی نمی برد، مجبور شدند که ایران هسته‌ای را بپذیرند و تسلیم شوند.


این مسئول در استان اردبیل همچنین تصریح کرد:برای نخستین بار، کشور‌های بزرگ و قدرتمند دنیا در این مذاکره پیچیده و فشرده نتوانستند حقوق هسته‌ای ایران را نادیده بگیرند که این مسئله نشان دهنده قدرت برتر و اقتدار ملی ایرانیان است.


وی ادامه داد: مهم‌ترین معضل جامعه ما در شرایط کنونی، مسائل اقتصادی است و دشمن در این زمینه حساب ویژه‌ای را برای خود باز کرده است و مدام به مردم کشور ما فشار می‌آورد که اگر در همین راستا تفکر بسیجی را حاکم کنیم، معضلات این بخش به راحتی قابل حل خواهد بود.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37پیاده حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود، یادآور شد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله ویژگی‌هایی است که می‌تواند معادلات منطقه‌ای، جهانی و بین‌المللی را به هم ریخته و کشور را در شرایط بحرانی به نحو مطلوب حمایت کند.


گفتنی است:آئین یادواره ی شهدای محله دروازه آستارای استان اردبیل با حضور جمعی از خانواده های معظم شهداء،فرماندهان نظامی ،بسیجیان غیور واقشار مختلف مردم قدر شناس استان در محل مسجد حسین ابن علی (ع)اردبیل برگزار شد.


شایان ذکر است که همزمان با آئین این یادواره عظیم ؛یادواره شهدای پایگاه شهید شیرپور قشلاق علملوی از توابع بخش اصلاندوز ویادواره شهدای روستای باقرلو از توابع بخش موران شهرستان گرمی برگزار شد.


پایان پیام/

 

کد خبر 317168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha