مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهدای سراوان در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای سراوان با حضور مدیران کل، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در مسجد قدس اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، پیش از ظهر امروز( 13 آذر) در این مراسم اظهار داشت: شهدای سراوان در اوج مظلومیت و دفاع از کیان انقلاب اسلامی و در مقابله با اشرار به درجه رفیع و والامقام شهادت نایل آمدند.


وی با بیان اینکه شهدای سراوان با گذشتن از خون خود به مستبدان روزگار جهان اعلام کردند که این انقلاب هرگز با چنین هجمه‌هایی از پای در نمی‌آید، افزود: اقدامات ناجوان مردانه شکست‌خوردگان شرق و غرب نشان از عجز آنها در مقابله با صدور انقلاب اسلامی و اقتدار روز افزون ایران اسلامی است.


حجت الاسلام نظرپور با ابراز انزجار از عمل تروریستی و به شهادت رسیدن 14 نفر از رشید دلان این مملکت، ادامه داد: در عرصه کنونی همه ملت ها و کشورهای جهان می دانند که روح شهادت، ایثار و سلحشوری را از کربلا آموخته‌ایم و رهروی امامی هستیم که که به هیچ وجه ظلم و ستم را قبول نمی کند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اعلام اینکه فرزندان برومند ایران اسلامی به هیچ وجه اجازه تجاوز به مرزهای ایران اسلامی را به دشمن نمی دهند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با شعار و پیام انسان‌ساز خود توانسته است برای بشریت به عنوان الگویی بی‌نظیر باشد و این الگوگیری امروزه در قالب بیداری اسلامی در اکثر کشورهای منطقه قابل مشاهده است.


این مقام مسئول اضافه کرد: پیام شهدای سراوان به جهانیان این بود که جمهوری اسلامی ایران از حرکت اصیل خود در دفاع از اسلام و کیان انقلاب اسلامی کوتاه نمی اید و این تجاوز های متعدد اشرار که اغلب سازمان یافته هستند نمی تواند ما را از اصول و آرمان خود دور کند.


حجت الاسلام نظرپور با بیان اینکه غرب و شرق از امنیت و آرامش داخلی ملت ایران در اضطراب هستند، خاطر نشان کرد: حقیقت انقلاب اسلامی همان روح عاشورایی سید‌الشهدا(ع) در مقابله با ظلم است و به همین خاطر می باشد که استکبار جهانی همیشه در صدد ایجاد فضای متشنج در ایران اسلامی بوده که البته همیشه هم ناموفق بوده است.


گفتنی است؛ حادثه سراوان 40 روز پیش به دنبال درگیری اشرار با مرزبانان ایران اسلامی در منطقه سراوان رخ داد که در این حادثه 14 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران به درجه شهادت نائل و شش نفر نیز مجروح شدند.


پایان پیام/

 

کد خبر 319993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha