قدم های شایسته ای برای حفظ حقوق ملت برداشته شده است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد ضمن تبریک موفقیت مذاکرات ژنو3 گفت: قدم های شایسته ای برای حفظ حق و حقوق ملت برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد در دیدار با مسئولان شهرستان بافق، اظهار داشت: ملتی که 8 سال از میهن خود دفاع کرد، به دنیا نشان داد که تجاوزکاران را سرجای خود می نشاند چراکه موضوع محوری انقلاب، مبارزه با استکبار و هر رژیمی که بخواهد حقوق ملتها را زیر پا بگذارد، مستکبر است.


وی با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای، افزود: ما در سال های گذشته هم درحال مبارزه بودیم و زحمت های زیادی در این مسیر کشیده شد، اما وقتی تدبیر در کار باشد و کارها تقسیم شود، کار به خوبی پیش می رود.


وی ادامه داد: پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، واگذار شدن موضوع مذاکره به وزارت امور خارجه و حضور آقای دکتر ظریف در مذاکرات، سطح مذاکرات بالا رفت و این توفیق بزرگ حاصل شد.


استاندار یزد، وحدت، انسجام و اتحاد ملی را اصلی ترین نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: هرجا وحدت باشد، مشکلی وجود نخواهد داشت.


میرمحمدی، خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد را یکی از نتایج وحدت و همدلی مردم دانست و افزود: به رغم تبلیغات سویی که شده بود، خلق حماسه سیاسی از ناحیه مردم، همه را غافلگیر کرد.


وی خاطرنشان ساخت: ما باید در همه زمینه ها این وفاق و اتحاد را تقویت کنیم و دچار برخی وسوسه ها نشویم.


عالی ترین مقام اجرایی استان تصریح کرد: خناسان نمی خواهند ملت ما، برجستگی لازم را پیدا کند، در حالیکه انقلاب ما در دنیا نظیر نداشته و حضور و همدلی مردم در همه صحنه ها بی نظیر است. بنابراین باید ارزش های انقلابی را حفظ کرد.


استاندار یزد، کارآمدی و توانمندی، شجاعت، پختگی و داشتن تجارب را اساس استفاده از نیروها دانست.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، وی همچنین اظهار داشت: هرجا توانمند باشد، بی کس نیست و الحمدلله بافق توانمند است و نیروهای ارزشمندی دارد.


استاندار یزد با بیان اینکه در هر طرحی باید جوانب آن سنجیده و سپس عملیاتی شود، اظهار داشت: ارائه جدول زمانی برای اجرای طرح ها را، مهم و ضروری دانست.


پایان پیام/

کد خبر 317180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha