توزیع 500 دستگاه سیستم گرمایشی تابشی در مدارس اردبیل

خبرگزاری شبستان: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 500 دستگاه سیستم گرمایشی تابشی برای مراکز و مدارس مورد نیاز استان در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، یاور وحدتی پور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل، صبح امروز(6آذر) در بازدید از پروژه های عمرانی آموزش و پرورش شهرستان کوثر اظهار داشت: اکثر پروژه های عمرانی در حال اتمام است که در این بین مدرسه دکتر شریعتی شهرستان کوثر که تخریب و از نوع ساخته شده است هفته آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد.


وی با اعلام این خبر که در حال حاضر بیش از نیمی از مدارس استان به سیستم گرمایشی به روز تجهیز شده است، خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات سیستم گرمایشی مدارس استان در حال حاضر 500 دستگاه سیستم گرمایشی تابشی در حال توزیع است.


در ادامه این بازدید همچنین احمد محمود زاده، مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه با همکاری مدیران و کاکنان مدارس سیستم های گرمایشی غیر استاندارد جمع آوری شده است، گفت: عدم استفاده از سیستم گرمایشی غیر استاندارد در غالب بخش نامه اداری به همه مراکز و مدارس آموزش و پرورش استان ارسال شده است.


وی تصریح کرد: همه تلاش ما این است که خطر احتمال وقوع حوادث غیر متقربه که توسط سیستم های گرمایشی در مدارس روی می دهد را به صفر برسانیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 317241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha