25 یادواره شهدا در همدان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول مرکزحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه انصارالحسین(ع) از برگزاری 25 یادواره‌ شهدا در پایگاه‌های مقاومت، کانون‌ها و قشرهای مختلف بسیج استان همدان خبر داد.

وحید خادمی، مسئول مرکز حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بسیج و سپاه انصار الحسین(ع) همدان به خبرنگار شبستان گفت: این یادواره‌ها با هدف گسترش فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس، تقویت روحیه ایثار و شهادت‌طلبی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در طول هفته بسیج برگزار می شود.

 

 

وی، همچنین از اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس متوسطه خبر داد و اظهارداشت: این راویان به منظور برقراری ارتباط صمیمی بین نسل حاضر با پیشکسوتان جهاد و شهادت و تبیین سیره شهدا در مدارس حضور یافته و به بیان خاطره می‌پردازند.

 

 

خادمی با بیان اینکه در هفته بسیج معاونت های مختلف سپاه از جمله معاونت فرهنگی برنامه های متنوع و مختلفی برگزار می کنند، بیان کرد: اعزام راویان دفاع مقدس در سطح نواحی با همکاری بسیج دانش‌آموزی، آموزش و پرورش و مرکز حفظ آثار انجام می‌شود.

 

 

وی ادامه داد: اعزام راویان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که راویان با حضور در این مناطق به روایتگری صحنه‌های ایستادگی و مقاومت در جنگ تحمیلی می‌پردازند.

 

 

وی اعلام کرد: امسال برگزاری 277 یادواره شهدا در سطح استان پیش‌بینی شده که تعدادی از آن‌ها در طول سال برگزار شده و 25 مورد نیز در هفته بسیج برگزار می‌شود.

 

 


پایان پیام/

کد خبر 317322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha