هنرمندان برای نهادینه کردن ارزش های دینی بکوشند ‌

خبرگزاری شبستان: مدیرکل دفتر برنامه ریزی استانداری مرکزی گفت: خروجی کار فعالیت های هنرمندان باید نهادینه کردن ارزش های دینی و اسلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حسن صفری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی استانداری مرکزی امروز(6آذر) در جریان بازدید از حوزه هنری استان مرکزی گفت:‌ فرهنگ و هنر نقش ارزنده ای در حل بسیاری از معضلات اجتماعی دارد.


وی ضمن تاکید بر افزایش همکاری بین سازمانی در ادارات فرهنگی جهت مثمر ثمر کردن فعالیت های فرهنگی هنری بر روی مخاطبین افزود:‌ با استفاده از زبان و ابزار هنر باید پیام هایی از اسلام و انقلاب اسلامی را صادر کرد.


مدیرکل دفتر برنامه ریزی استانداری مرکزی تصریح کرد: امروزه که غرب با استفاده و به کارگیری از همه شیوه ها به جنگ با ارزش های دینی و اسلامی ایرانیان آمده ما هم باید با همه ابزار و روش های موجود مانع از تحقق یافتن دسیسه های بیگانگان در مملکت شویم.


صفری یکی از مهمترین خدمتی که هنرمندان می توانند به جامعه عرضه کنند را ترویج فرهنگ مذهبی و ملی به زبان هنر دانست و گفت:‌ این نهاد انقلابی می تواند صادرکننده ارزش ها در سراسر گیتی باشد.


در ادامه این بازدید رضا میرزایی،‌ سرپرست حوزه هنری استان مرکزی با تأکید بر اینکه حوزه هنری عملکرد و تعامل مناسبی با هنرمندان استان دارد افزود: در برنامه های حوزه هنری همواره شاهد حضور چشمگیر این عزیزان بوده ایم و از آنجا که تولید آثار فاخر و تأثیرگذار از رسالت های اصلی حوزه هنری است و تاکنون نیز علیرغم محدودیت های مالی و سخت افزاری آثار ارزشمندی توسط هنرمندان تولید شده لذا با توجه به انتظاری که جامعه فرهنگی هنری از متولیان این بخش به خصوص حوزه هنری دارد و ضرورت های موجود در این حوزه، در صورت تأمین امکانات و مرتفع ساختن این محدودیت ها می تواند بیش از پیش تأثیرگذار و جریان ساز باشد و ما این انتظار را داریم که مسئولین استانداری نسبت به در اختیار قرار دادان امکانات مالی و سخت افزاری ما را در این امر یاری کنند.


لازم به ذکر است، ‌در ادامه مدیرکل دفتر برنامه ریزی استانداری ضمن در جریان قرار گرفتن روند کاری حوزه هنری و آشنایی نزدیک از فعالیت های این حوزه، از مجموعه حوزه هنری بازدید و با پرسنل به گفتگو پرداخت.


پایان پیام/
 

کد خبر 317358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha