بیداری اسلامی امروز خاورمیانه برگرفته از روح انقلاب اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در مازندران، بیداری اسلامی امروز خاورمیانه را برگرفته از روح انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ملت های مسلمان منطقه برای تشکیل حکومتی مردمی بر پایه اسلام عزمی راسخ دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، شب گذشته(28 فروردین) در دیدار با مدیر کل، معاونان، روسای ادارات و جمعی از کارکنان مجتمع دخانیات مازندران در ساری اظهار کرد: بیداری اسلامی امروز خاورمیانه برگرفته از روح انقلاب اسلامی ایران است و ملت مقاوم و مقتدر ایران اسلامی به الگویی برای ظلم ستیزی ملت های آزادیخواه دنیا تبدیل شدند.

 

وی با اشاره به اینکه نوای اسلام خواهی در خاورمیانه، نوید بخش برپایی حکومتی واحد با محوریت اسلام ناب محمدی است، بیان کرد: ملت های مسلمان منطقه برای تشکیل حکومتی مردمی بر پایه اسلام عزمی راسخ دارند.

 

آیت الله طبرسی همچنین با محکوم کردن جنایت های آشکار در لیبی و بحرین، افزود: امروز ملت های مظلوم و بی گناه کشورهای مسلمان منطقه به جرم اسلام خواهی و دفاع از حقوق خود کشته می شوند و این در حالی است که مجامع مدعی حقوق بشر به سکوت مرگبار خود ادامه دادند.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سال جهاد اقتصادی، اضافه کرد: تحقق جهاد اقتصادی می تواند عاملی عمده برای ایجاد رقابتی سالم و درست در اقتصاد کشور به ویژه در منابع تولیدات و عرضه کالاهای مختلف در بازار باشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رشد اقتصادی را یک موفقیت بزرگ برای هر کشوری دانست و ابراز کرد: اگر کسی خواهان رشد و توسعه اقتصادی حتی داخل خانواده خود است باید فکر و اندیشه جهاد اقتصادی داشته باشد تا بتواند به اهداف خود دست یابد در غیر این صورت با شکست مواجه می شود.


وی در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) برای استحکام هر چه بیشتر اصل امامت و ولایت در جامعه اسلامی در برابر کفار زمان ایستادگی کرد و مظلومانه به شهادت رسید.


آیت الله طبرسی، شهادت مظلومانه بی بی دوعالم حضرت زهرای مرضیه(س) را مصیبتی بزرگ برای جهان اسلام عنوان کرد و یادآور شد: این بانوی بزرگ اسلام برای احقاق حق و احیای دین خدا تلاش کرد و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

وی با تأکید بر اینکه نسل جوان جامعه ما نیازمند شناخت بیشتر از حضرت فاطمه(س) است، گفت: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه این بانوی نمونه است.

 

پایان پیام/

کد خبر 31738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha