تحقق هدفمندسازی یارانه‌ها حرکت در مسیر جهاد اقتصادی است

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در جهاد اقتصادی باید مراقب آفات اقتصادی بود، تحقق هدفمندسازی یارانه‌ها را حرکت در مسیر این جهاد عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، ولی‌الله فرزانه، معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران، شب گذشته (28فروردین) در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر، تحقق هدفمندسازی یارانه‌ها را حرکت در مسیر جهاد اقتصادی عنوان کرد و گفت: هرکسی برای تحقق قانون هدفمندی یارانه‌ها حرکت کند در واقع برای جهاد اقتصادی گام برداشته و به فرمان رهبر معظم انقلاب عمل کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی توسعه شهری نیز باید مورد توجه سیاست گذاران قرار بگیرد و با توجه به اینکه 54 درصد حوزه استان در بخش شهری قرار دارد توجه بیشتری را طلب می‌کند.

 

فرزانه با اشاره به اینکه در جهاد اقتصادی باید مراقب آفات اقتصادی بود، خاطرنشان کرد: در جهاد اقتصادی باید از تمام ظرفیت‌ها برای تولید ثروت به درستی و بهینه استفاده شود.

 

سیدهاشم فاطمی، فرماندارنوشهر، نیز در این جلسه اظهار کرد:‌ دولت خدمتگزار در سایه همت مضاعف و کار مضاعف که به عنوان پیش نیاز تحقق جهاد اقتصادی است، تاکنون عزم راسخ داشته است.

 

وی، اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها را به عنوان مصداق بارز اقدامات و خدمات این دولت در جهت محقق شدن این شعار برشمرد.

 

حجت‌الاسلام محمود مشایخ، امام جمعه نوشهر، نیز در این جلسه با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به بخشی از فضائل آن حضرت اشاره و بر بهره گیری از فضائل آن حضرت در زندگی تاکید کرد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 31757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha