آموزش نرم افزار کتابخانه ای "مهر مساجد 2" به کتابداران مساجد کرمان

خبرگزاری شبستان: کتابداران مساجد استان کرمان با حضور در دوره آموزشی، آشنایی لازم با امکانات نرم افزار کتابخانه ای "مهر مساجد 2" را پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، همزمان با سفر مدیرکل کتابخانه های ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به کرمان، کارشناس و پشتیبان نرم افزاری اداره کل مربوطه، نرم افزار "مهر مساجد2" را به کتابداران مساجد استان آموزش داد.


محمود رضوی با بیان اینکه آموزش کتابداران مساجد به صورت ادواری در حال برگزاری است؛ خاطرنشان کرد: سالانه بیش از یک هزار نفر از کتابدارن مساجد آموزش های لازم را کسب می کنند.


وی با بیان اینکه نرم افزار "مهر مساجد" دارای قابلیت هایی است که همه نیاز کتابداران را پوشش می دهد؛ تصریح کرد: این نرم افزار بر روی سایت کتابخانه های مساجد ستادعالی نصب است که دانلود آن نیز رایگان است.


رضوی ادامه داد: قصد داریم تا برنامه این نرم افزار را نیز به صورت مالتی مدیا در سایت کتابخانه های مساجد اضافه کنیم تا کتابدارانی که مشکل حضور در جلسات آموزشی دارند همه مراحل آموزشی را از این طریق فرا گیرند.


وی هدف از آموزش نرم افزار مربوطه را کمک به مکانیزه شدن کتابخانه های مساجد دانست و گفت: در آینده بستری اینترنتی فراهم خواهد شد تا نرم افزار را به صورت وب ارائه دهیم.


گفتنی است، در دومین دوره آموزشی کتابداران مساجد استان کرمان 25نفر از کتابدارانی که کتابخانه های آنان مجوز فعالیت رسمی دریافت کردند، حضور داشتند.

 

پایان پیام/

کد خبر 317779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha