برپایی نمایشگاه دستاوردهای هنری معلولان زنجان در فرهنگسرای امام (ره)

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای هنری معلولان زنجان با عنوان "ذهن زیبا" از امروز (9 آذر) به مدت یک هفته در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، یحیی امیری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان صبح امروز (9 آذر) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه و فروشگاه "ذهن زیبا" گفت: این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی معلولین و با همکاری بهزیستی استان زنجان برگزار می شود.
 

وی با اشاره به اهداف برپایی نمایشگاه دستاوردهای هنری معلولان، ابراز کرد: این نمایشگاه با هدف نشان دادن توانایی ها و استعدادهای معلولان و همچنین ایجاد انگیزه برای سایر معلولان در راستای بهره گیری از توانایی های آنان و خلق آثار هنری برپا شده است.
 

امیری با توانایی ها و پتانسیل های بسیار بالای معلولان جامعه افزود: معلولان کشور تاکنون ثابت کرده اند که در هر زمینه و عرصه ای که به آنان میدان داده شود می توانند خوش بدرخشند.
 

وی یادآور شد: در نمایشگاه و فروشگاه "ذهن زیبا" آثار نقاشی معلولین جسمی و حرکتی مرکز توانبخشی " بهبود " زنجان به نمایش گذاشته می ‌شود.
 

این مقام مسئول با بیان اینکه در این نمایشگاه 36 اثر از 13 هنرجو به نمایش گذاشته می‌شود، اظهار کرد: این آثار در قالب انتزاعی بر روی کاغذ جهت بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.
 

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان، علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از از  9 تا 14 آذرسال جاری از ساعت 9 تا 12 ظهر و 15 تا 19 عصر به فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان مراجعه کنند.
 

پایان پیام/ 

کد خبر 318148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha