ارائه آموزش های تخصصی به کتابداران کانون های مساجد لرستان

خبرگزاری شبستان: کتابداران کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در دوره تخصصی آموزشی کتابداری شرکت کردند.

حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان امروز(9آذر) در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: دوره آموزشی کتابدارن کتابخانه های مساجد استان لرستان با حضور کتابداران 27کتابخانه مساجد این استان در حال برگزاری است.


وی افزود: در این دوره آموزشی بیش از 50 نفر ازکتابداران کتابخانه هایی که مجوز رسمی فعالیت را به مناسبت هفته کتاب دریافت کرده بودند، آموزش های کتابداری را فرا گرفتند.


حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: در این دوره آموزشی کتابداران در زمینه مباحث تخصصی کتابداری مانند فهرست نویسی، رده بندی، خدمات فنی کتابداری و نگه داری از کتاب توسط اساتید مجرب آموزش می بینند.


این مقام مسئول عنوان کرد: همچنین در این دوره آموزشی کتابداران با روش های خلاقانه خود می توانند فعالیت های کتابخوانی را رشد داده و حتی به حوزه های بیرون از کتابخانه سوق دهند.


وی با بیان اینکه ارتقای سطح علمی کتابداران، بالا بردن سطح آگاهی و فنی کتابداران و آشنایی آنان با شیوه های نوین کتابداری از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است، خاطرنشان کرد: در پایان این دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره اعطا می ‌شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: کتابداران با گذارندن دوره های آموزشی می توانند در ارتقای سطح خدمات رسانی و فعالیت کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان نقش به سزایی را ایفا کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 318197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha