بکار گیری مفاهیم قرآن در زندگی از نیازهای جامعه است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بکارگیری مفاهیم قرآن در زندگی از نیازهای مهم جامعه است.

حجت الاسلام صفر قربانپور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی تسنیم و تلاوت در این استان اظهار کرد: باید مفاهیم قرآن را در زندگی امروزی به کار برد چرا که آنچه جامعه بشری برآن نیازمند است در این مجموعه جمع شده است.


وی گفت: قرآن شفای همه دردها و گنجینه عظیم معرفت است که هرگاه بابی از آن باز شود از خرانه های آن بهره مند می شویم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهارکرد: برای داشتن جامعه دینی یادگیری مفاهیم قرآنی لازم است چراکه در جنبه های مختلف اعتقادی، فرهنگی، خانواده، اقتصاد و سایر امور متقن است.


حجت الاسلام قربانپور خاطرنشان کرد: قاریان، حافظان، مدیران مؤسسه قرآنی دست به دست هم دهند تا مفاهیم قرآنی به درستی تبیین شود.


وی در بخش دیگری از سخنانش تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم را از وظایف مهم دارالقرآن الکریم دانست و ادامه داد: مؤسسات و مراکز قرآنی موظف به حمایت از افراد به ویژه کودکان قرآنی هستند.


حجت الاسلام قربانپور، با اشاره به حضور گسترده کودکان در این مسابقات، ضمن تقدیر از زحمات خانواده عرفان آجرلو حافظ خردسال قرآن کریم گفت: این اداره کل آمادگی خود را جهت پیشتیبانی از ادامه فعالیت های قرآنی حافظان قرآن کریم اعلام می دارد.


پایان پیام/

کد خبر 318225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha