برگزاری آیین تجلیل از معلولان جسمی و حرکتی در زاهدان

خبرگزاری شبستان: عضو هیئت مدیره جامعه معلولین ایران گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان، آیین تجلیل از معلولان جسمی و حرکتی در زاهدان برگزار می شود.

محمد نخعی، عضو هیئت مدیره جامعه معلولین ایران در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: معلولین جسمی و حرکتی جزء لاینفک جامعه هستند لذا در سالروز جهانی آنان از تمام معلولین که در زمینه های ورزشی، فرهنگی، هنری و علمی دارای مقام کشوری هستند 13 آذرماه در خانه معلم زاهدان مورد تقدیر قرار می گیرند.
 

وی افزود: در این مراسم آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، فرماندار و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و بهزیستی حضور پیدا می کنند.
 

عضو هیئت مدیره جامعه معلولین ایران بیان داشت: اطلاع رسانی در مورد روز جهانی معلولین از شبکه هامون و سخنرانی رئیس هیئت مدیره شعبه جامعه معلولین استان از جمله برنامه های جانبی روز جهانی معلولین است.
 

نخعی بیان داشت: در حال حاضر یک شعبه در زاهدان و 6 دفتر معلولین جسمی و حرکتی در سطح استان فعال هستند که هزار نفر از معلولین تحت پوشش خود قرار داده اند.
 

وی افزود: معلولین جسمی و حرکتی استان با دارا بودن تحصیلات عالیه شرایط استخدام برای آنها فراهم شده اما علارقم تصویب قانون استخدام سه درصدی معلولین در دستگاه ها از سوی مجلس شورای اسلامی، بیکاری به بزرگترین مشکل معلولین تبدیل شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 318314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha