حمایت از 17 هزار خانوار توسط کمیته امداد استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: بیش از 17 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد مستمری دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، مهدی حجازی مهریزی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از رویکردهای مهم این نهاد است افزود: در شش ماهه نخست سال جاری، بیش از 17 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد مستمری دریافت کردند.


وی افزود: کمیته امداد علاوه بر اینکه به خانواده های دارای شرایط مستمری ماهیانه پرداخت می کند، اقدام به پرداخت تسهیلات اشتغال برای مددجویان نموده است تا زمینه اشتغال آنها را نیز فراهم کند.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد،حجازی با بیان اینکه به منظور رفع بخشی از نیازهای مالی مددجویان تحت حمایت مستمری به آنها اعطا می شود، تصریح کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری، بیش از 42 میلیارد و 259 میلیون ریال مستمری پرداخت شده است.


حجازی مهریزی گفت: در حال حاضر بیش از 34 هزار و 769 نفر در قالب 18 هزار و 968 خانوار از خدمات مختلفی همچون مسکن، تسهیلات اشتغالزایی، بیمه خدمات درمانی و غیره بهره مند هستند.
 

پایان پیام/

کد خبر 318318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha