افتتاح بیش از 30پروژه عمرانی و خدماتی در اردبیل

خبرگزاری شبستان: 35 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل با هزینه بالغ بر 147 میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، صدیف بدری، شهردار اردبیل، پیش از ظهر امروز(9آذر) در مراسم بهره برداری از این پروژه های اظهار داشت: نزدیک به 70درصد از یک هزار و 750 میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته به شهرداری اردبیل به بخش عمرانی و خدماتی اختصاص یافته است که باعث تقویت و تسریع در اجرای پروژه های این حوزه شده است.


وی تصریح کرد: از اول سال جاری تا کنون پروژه های مختلف عمرانی اردبیل با صرف هزینه 930 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.


بدری، ادامه داد: اجرا و ساماندهی فضای سبز، آسفالت و سنگ فرش کردن معابر، راه اندازی سه باب سرویس بهداشتی، مرکز علمی، کاربردی شهرداری اردبیل و نصب آبنمای رودخانه بالیخلو از مهمترین این پروژه ها است.


شهردار اردبیل خاطر نشان کرد: مجتمع روناک، بازار وکیل، تولید کود کمپوس و پروژه مجتمع تیراژه و مروارید با هزینه بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال از دیگر پروژه های در دست اجرای شهرداری اردبیل است که با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است.


در ادامه این مراسم همچنین حجت الاسلام سرداری رییس شورای اسلامی شهر اردبیل عدم انجام مطالعات لازم در شناخت مشکلات اساسی شهر و نداشتن اولویت کاری را مهمترین مشکل برنامه ریزی در شورای شهر و شهرداری اردبیل دانست و گفت: امیدواریم با راه اندازی مرکز علمی، کاربردی شهرداری اردبیل شاهد برنامه ریزی دقیق و علمی تر در راستای حل مشکلات شهر اردبیل باشیم.


پایان پیام/.

 

کد خبر 318341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha