نقش بانوان در جامعه اسلامی تعیین کننده است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نقش بانوان در جامعه اسلامی و به خصوص در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار تعیین کننده است و با پشتیبانی این قشر جامعه امروز نظام اسلامی قوام و دوام یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام اذن اله خدایی در جلسه دیدار بانوان فرهیخته زنجان با معاون اداره کل فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: نقش بانوان در جامعه اسلامی تعیین کننده است.


وی با بیان اینکه در طول تاریخ در کنار مردان بزرگ یک بانوی بزرگ نیز دیده می شود، ابراز داشت: در کنار حضرت پیامبر اکرم (ص) حضرت خدیجه (س) و در کنار حضرت ابراهیم (ع) حضرت سارا و هاجر و در کنار حضرت علی(ع) حضرت فاطمه زهرا(س) و در کنار حضرت امام حسین(ع) حضرت زینب (س) قرار داشتند.
 

حجت الاسلام خدایی تاکید کرد: بانوان در تربیت نسل سالم در جامعه اسلامی وظایف مهمی بر عهده دارند و باید تلاش شود تا با برگزاری برنامه های خوب فرهنگی به ارتقاء سطح آگاهی این قشر اتز جامعه همت گماشت.
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: مبلغات باید با برنامه ریزی دقیق کاری کنند که خرافات موجود در برخی عزاداری ها از بین برود.
 

در ادامه معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز اظهار داشت: این اداره از سالهای گذشته با یک برنامه ریزی دقیق تلاش کرده است تا با توجه به نیاز مخاطبین اقدام به تهیه و تولید نرم افزارهای مختلف فرهنگی و دینی و اجرای برنامه های فرهنگی اقدام کند و در این راستا با برگزاری گفتمانهای مختلف فرهنگی و دینی تلاش می کند به نیاز مخاطبین پاسخ دهد.
 

یوسف اماملو با اشاره به اینکه برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان الگو برای سایر دستگاههاست، تصریح کرد: این اداره کل با تعامل با سایر دستگاهها تلاش می کند تا از ظرفیت سایر دستگاهها نیز در پیشبرد برنامه های فرهنگی یاری جوید.
 

وی ادامه داد: تاکنون اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با آموزش و پرورش، سپاه، دانشگاههای مختلف استان همکاری تنگاتنگی در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی داشته است.
 

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان زنجان، این مقام مسئول ادامه داد: این اداره کل با تولید نرم افزارهای مختلف فرهنگی، کتاب، تولید فیلم و سریال و حمایت از اقشار تاثیرگذار جامعه و با برگزاری نمایشگاههای مختلف فرهنگی و جشنواره های مختلف وبلاگ نویسی دینی نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی در سالهای گذشته داشته و امسال نیز با توان تمام تلاش می کند به اهداف از پیش تعیین شده دست یابد .
 

وی ادامه داد: با برنامه های فرهنگی مناسب اجرا شده امروز شاهد کاهش آسیب ها در حوزه های مختلف فرهنگی در سطح استان هستیم.
 

پایان پیام/

کد خبر 318475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha