برگزاری مانور ایمنی و زلزله در 3هزار و 202 مدرسه کردستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: مانور ایمنی و زلزله، امروز ( 10 آذر) در سطح سه هزار و 202 مدرسه استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، سالار عرفانی نسب، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در حاشیه برگزاری مانور زلزله در دبیرستان دخترانه امام سجاد(ع) سنندج گفت: در سطح سه هزار و 202 مدرسه استان و با حضور 268 هزار دانش آموز این مانور برگزار می شود.


وی به اهداف برگزاری مانور ایمنی و زلزله در مدارس اشاره کرد و بیان داشت: ارتقای سطح توانایی دانش آموزان در مقابله با حوادث طبیعی از اهداف برگزاری این مانور است تابدین وسیله در زمان وقوع حادثه هایی هم چون زلزله شاهد افزایش ایمنی و کاهش و خسارت ها باشیم.


وی با اشاره به اینکه اجرای عملی آموزش ها منجر به یادگیری بهتر در دانش آموزان خواهد شد، عنوان کرد: دانش آموزان در این مانور آموزش های تئوری را که قبلا فراگرفته اند به صورت عملی به اجرا در می آورند.


مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ارائه آموزش های مختلف و مورد نیاز در کنار تعلیم و تربیت به دانش آموزان را از رسالت‌های آموزش و پرورش ذکر کرد.


عرفانی نسب در پایان نحوه واکنش‌های سریع و صحیح دانش آموزان در این مانور را مطلوب خواند و از مدیران و مربیان این دبیرستان قدردانی کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 318689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha