نشست ادبی شعر عاشورا در سیریک برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست ادبی شعر عاشورا به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک با حضور مسئولان و اهالی فرهنگ و ادب در شهرستان سیریک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، فرماندار سیریک در این نشست عنوان کرد: شعر و ادب با فرهنگ ایرانی آمیخته شده و دارای ارزش والایی است و همه ما وظیفه داریم در راستای اعتلای فرهنگ و هنر تلاش کنیم.

 

اسفندیاری افزود: مشکلات اجتماعی با توجه بیشتر به مقوله فرهنگ و هنر رفع می شود و از این طریق می توان بستری مناسب برای پرورش هنرمندان فراهم کرد.

 

وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی و هنری مناسبی در جهت اعتلای فرهنگ ایرانی و اسلامی در شهرستان سیریک اجرا شده و امیدواریم در آینده با مشارکت تمامی نهادها و ادارات شاهد استمرار این گونه برنامه ها باشیم که این امر در کاهش ناهنجاری ها در جامعه موثر خواهد بود.

 

مصطفی کریمی زاده، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک نیز در ادامه این جلسه، عنوان کرد: این نشست درجهت اعتلای فرهنگ شهادت و ترویج فرهنگ ناب عاشورایی برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: ما باید با استفاده از هنر شعر، فرهنگ عاشورایی را به جامعه منتقل و نهادینه کنیم که این امر تاثیرات بسزایی در سوق دادن جامعه به سمت نهضت عاشورا دارد.

 

شایان ذکراست، دراین نشست از 12 نفر از شاعران شهرستان سیریک با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.


پایان پیام/

کد خبر 318693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha