جانبازان سرمایه های عظیم و از جان گذشته اند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان البرز صبح امروز در آیین بهره برداری از مجتمع فرهنگی توانبخشی ایثار در کرج گفت: جانبازان سرمایه های عظیمی هستند که جان خود را انفاق کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز در آیین بهره برداری از مجتمع فرهنگی توانبخشی ایثار در کرج گفت:بزرگ ترین و مهمترین انفاقی که انسان می تواند انجام دهد انفاق جان است و جانبازان هر روزه در حال جان دادن و انفاق هستند درحالی که شهدا در دوران دفاع مقدس یکبار جان خود را تقدیم کردند.

 

به گفته این مسوول، در قرآن کریم در خصوص ایثار و ایثارگری آیات زیادی است و همچنین ائمه معصومین(ع) نیز روایات بسیاری در خصوص ایثارگری بیان فرموده اند ولی درجات ایثارگری مختلف است و والاترین آن ایثار جان است.

 

این مسوول با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به برکت اسلام توضیح داد:عده ای از مردم در انقلاب به مرحله ای رسیدند که حاضر شدند از جان خود بگذرند تا رضایت خدا را جلب کنند برای همین است که تعداد جانبازان در جامعه محدود است زیرا بیشتر شهید شدند پس خدمتگزاری به این قشر وظیفه است.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز در پایان با بیان این مطلب که خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران وظیفه همگانی است آن را یک فرصت مغتنم به منظور خدمت رسانی عنوان کرد.

 

 امام جمعه کرج در پایان تصریح کرد: آموزش و پرورش می تواند به صورت دوره ای و متناوب دانش آموزان را در قالب گروه هایی به خانه جانبازان برده تا ضمن دیدار آنها با مقوله ایثارگری و شهادت بیشتر آشنا شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 318844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha