جهاد اقتصادی، مشارکت و همدلی برای جهش در تولید با کمترین زمان است

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان گفت: منظور از جهاد اقتصادی مشارکت و همدلی برای سرعت بخشیدن به کارها و جهش در امر تولید در کمترین زمان ممکن است.

منوچهر رخ، رئیس سازمان مهندسی معدن استان کرمان، به خبرنگار شبستان گفت: هدف اصلی سازمان نظام مهندسی معدن استان در سال جهاد اقتصادی توجه ویژه به رعایت اصول حفاظت ایمنی معادن استان است.

 

وی با اشاره به اینکه استان کرمان به لحاظ ذخایر معدنی رتبه اول کشور را داراست، گفت: این استان، مستعد فعالیت بیشتر و مستمر به ویژه فعالیتی که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد، است.

 

رخ، تلاش در جهت توسعه معادن و تبادل نظر و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی روز دنیا در زمینه معدن و معدن کاری را از دیگر اهداف نظام مهندسی معدن استان عنوان و تصریح کرد: این تلاش به منظور بالابردن سطح دانش متخصصان معدن استان در آشنایی با آخرین تکنولوژی دنیا و همچنین فرآوری هرچه بیشتر مواد معدنی انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه نیروهای سازمان نظام مهندسی معدن استان از ظرفیت بسیار بالایی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برخوردارند، گفت: نظارت مستمر در جهت کیفی نمودن فعالیت های معدنی توسط نیروهای بسیار با تجربه و کارآمد نظام مهندسی از اهداف این سازمان در سال جاری است.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی دقیق برای مدیریت صادرات مواد معدنی ما را به ایجاد ارزش افزوده بسیار مطلوبی می رساند.

 

وی سازمان نظام مهندسی معدن را بازوی توانمند سازمان صنایع و معادن دانست و بیان داشت: سازمان نظام مهندسی معدن در خصوص تهیه طرح های بهره برداری، آغاز عملیات و پایان عملیات اکتشاف و نظارت بر عملیات معدن کاری همکاری لازم را با سازمان صنایع و معادن استان داشته است.

 

رخ تاکید کرد: نظارت بر معادن به ویژه در رعایت حفاظت ایمنی معادن یکی از وظایف اصلی سازمان نظام مهندسی معدن است.

 

پایان پیام/

کد خبر 31893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha