کانون فرهنگی باب الحوائج یزد میزبان دومین نشست طرح راه روشن

خبرگزاری شبستان: دومین نشست طرح راه روشن در کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، شب گذشته با حضور 40 نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج استان یزد دومین نشست طرح راه روشن در محل مسجد باب الحوائج برگزار شد.


در این نشست حسین بهرامی کارشناس فرق و مذاهب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به شکست دشمن در سال های اخیر در زمینه های گوناگون گفت: دشمن اکنون از طریق جنگ نرم به دنبال نفوذ در کشور می باشد که در همین مسیر اقدام به راه اندازی فرقه ها و مذاهب انحرافی نموده است.


وی هدف دشمن از راه اندازی این فرقه های نوظهور را انحراف جوانان این مرز و بوم از راه حق وحقیقت دانست و افزود: جوانان ما باید با مجهز نمودن خود به علوم دینی و با هوشیاری کامل در برابر این انحرافات و شبهه افکنی ها به مقابله پردازند.


بهرامی بر لزوم قوی سازی اعتقادات در درون جوانان تاکید کرد و اظهار داشت: اعتقادات دینی باید از دوران کودکی و نوجوانی در درون افراد نهادینه شود تا در دوران بعدی زندگی کمتر دچار تزلزل و گمراهی شود.


کارشناس فرق و مذاهب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه با معرفی و نقد افکار و عقائد تعدادی از فرقه های ضاله و انحرافی نسبت به روشنگری پیرامون عقائد و افکار باطل این فرقه ها اقدام نمود.


وی در پایان پاسخگوی سوالات حاضرین در جلسه در مورد فرقه ها و مذاهب نوظهور بود.


لازم به ذکراست،طرح راه روشن با موضوع نقد و بررسی افکار و عقاید فرق و مذاهب نوظهور و انحرافی با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد و معاونت آموزش پژوهش دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد و ددر سطح کانون ها برگزار می شود.

 پایان پیام/

کد خبر 318959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha