کانون های مساجد سد محکمی در برابر هجمه های نرم دشمن هستند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دهلران، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام سید محسن موسوی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دهلران، صبح امروز(11 آذر) در دیدار با مسئول و کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اظهار کرد: هر کانون خودش یک پایگاه و سد محکم در برابر توطئه های فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.


وی، با بیان اینکه به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بحمدالله مساجد و حسینیه‌ها رونق قابل توجهی برخوردار شده اند، افزود: ایجاد و تاسیس کانون های فرهنگی و هنری در کنار مساجد موجب شکوفایی مساجد و جذب جوانان و نوجوانان به این پایگاه های دینی شده است.


امام جمعه دهلران، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوانان ما مسلح به ایمان و اعتقاد قوی باشند، ابراز کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن، این کانون‌ها نقشی برجسته در جذب جوانان به برنامه‌های فرهنگی هنری و مذهبی دارند.


حجت‌الاسلام موسوی، با بیان اینکه تجهیز کانون‌های فرهنگی و هنری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: توجه و تقویت کانون‌های فرهنگی و هنری می‌تواند گامی مهم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن و آموزش شیوه‌های مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن به جوانان باشد.


امام جمعه دهلران، با اشاره به موضوع کتابخوانی از منظر مقام معظم رهبری، افزود: جهت جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، نیاز مبرم به در اختیار قرار دادن کتاب ها، برگزاری اردوهای فرهنگی مذهبی، کیفیت‌بخشی و کمیت‌بخشی به این کانون‌ها است.


وی، با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری در بحث فعالیت های فرهنگی و هنری حرف اول را در شهرستان دهلران می زنند، اظهار کرد: این فعالیت و حضور در برنامه های و عزاداری های سرور و سید و سالار شهیدان در ایایم محرم در این شهرستان از نمود قابل توجهی برخوردار بوده است.


حجت الاسلام موسوی، با تقدیر از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود که فرهنگ مسجدی و مسجد محوری در بین آحاد مختلف جامعه تبیین و نهادینه شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 319040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha