16هزار نفر در مسابقات قرآن اوقاف اردبیل شرکت کردند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان اردبیل از شرکت 16هزار نفر در مسابقات قرآن کریم این اداره کل در سطح استان خبرداد.

حجت الاسلام وحدت مشهوری نظری، مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان اردبیل درحاشیه برگزاری سی وششمین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن کریم خواهران در محل حسینیه این اداره کل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان اردبیل گفت: امسال توانستیم تعداد نفرات شرکت کننده مسابقات قرآنی در سطح استان اردبیل را به 16هزار نفر برسانیم که این رقم از رشد بسیار خوب وقابل قبولی برخوردار است.

 

 وی افزود: در مرحله استانی این دوره از مسابقات بیش از 100نفر از خواهران در دو مقطع سنی زیر وبالای 16سال شرکت داشتند که در رشته های ترتیل ،قرائت ،حفظ ومفاهیم قرآن کریم به رقابت پرداختند.

 

 حجت الاسلام مشهوری نظری، سن کوچکترین شرکت کننده  در مرحله استانی سی وششمین دوره مسابقات قرآن کریم در اردبیل را 7سال اعلام کرد و ابراز داشت: این شرکت کنندگان قرآنی که از بین شرکت کنندگان برادر بود، توانسته است که در مدت 2سال آیات عظیم و نورانی معجزه جاویدان الهی را حفظ کندودر این مرحله از مسابقات در رشته حفظ قرآن کریم به رقابت با سایر حفاظ بپردازد.

 

 وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در 10شهرستان استان اردبیل برگزار شد که منتخبان وبرندگان آنها درمرحله استانی مسابقات قرآن کریم در اردبیل حضوریافته وبه رقابت سالم و چشمگیر با همدیگر پرداختند.

 

 مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان اردبیل خاطرنشان کرد: خواهران سعیده بابازاده، زهرا مهدوی، اکرم دادخواه، معصومه عزیزی، رقیه ابراهیمی، رقیه پارسا، زهراغفارزاده، فاطمه اسلامی و سارا پناهی به ترتیب توانستند پس از دوروز رقابت چشمگیر،عناوین نفرات اول وبرتر رشته های مختلف مرحله استانی سی وششمین دوره مسابقات قرآن کریم اردبیل را کسب کرده وبه مسابقات کشوری راه یابند.

 

در ادامه این گفتگو مجید خدابخش، استاندار اردبیل نیز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل اظهارداشت: همه ما باید به محتوا وپیام آیات قرآن در سبک زندگی خویش توجه کنیم و دستورات این معجزه عظیم وهمیشه جاویدان الهی را در امورات روزمره زندگیمان به کار گیریم.

 

وی متذکر شد: بنده به عنوان خادم مردم شریف استان اردبیل در جهت تقویت جلسات وتفسیر قرآن ورفع مشکلات قرآنیان عزیز حداکثر تلاش خود را به کار می برم تا مجالس قرآن خوانی ومحافل قرآن آموزی بیش از پیش در سطح استان اردبیل رونق یابد.

 

 گفتنی است: مرحله استانی سی وششمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران در محل حسینیه جدید التأسیس اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اردبیل که درزیر زمین این اداره کل قرار گرفته است با حضور بیش از 100نفر از خواهران قرآنی، داوران برجسته کشوری، استانی و متولیان اجرا کننده این مسابقات برگزار شد.


پایان پیام/

 

کد خبر 319056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha