تمسک به تعالیم دین اسلام بهترین راه مقابله با انحرافات فکری غرب است

خبرگزاری شبستان: فرماندار کوثر گفت: برای مقابله با ادیان نوظهور و انحرافات فکری غرب دارد باید به دین مبین اسلام و فرمایشات ائمه اطهار(ع) پناه ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، علیرضا حسینی، فرماندار کوثر، صبح امروز(11آذر) در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی این شهرستان با بیان اینکه برای مقابله با مکاتب فلسفی و ادیان نوظهور غربی که ریشه در نظام سرمایه داری و امیال دنیوی دارد باید به دین مبین اسلام و فرمایشات ائمه اطهار(ع) پناه ببریم، افزود: تمسک به تعالیم دین اسلام بهترین راه مقابله با انحرافات فکری غرب است.


وی تصریح کرد: ایجاد بصیرت در جامعه و نهادینه کردن ارزش های اسلامی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودن بهترین راه مقابله با انحرافات اجتماعی و تهاجم فرهنگی استکبار جهانی است.


حسینی، ترویج فرهنگ ازدواج آسان، تحکیم بنیان خانواده، نهادینه کردن قانون مداری، تحکیم خانواده و توجه به مکارم اخلاق و را از مهمترین راه های کاهش آسیب های اجتماعی دانست و افزود: کارگروه فرهنگی، اجتماعی شهرستان کوثر علاوه بر موارد ذکر شده باید آسیب شناسی و ارائه راهکار برای سایر مسائل اجتماعی از جملعه معضل بیکاری و طلاق را در اولویت کاری خود قرار دهد.


فرماندار کوثر، خواستار بومی شدن برنامه ها و طرح های مربوط به مسائل فرهنگی و اجتماعی این شهرستان شد و بیان داشت: شهرستان کوثر با کمبود شدید اعتبارات فرهنگی روبروست که عنایات ویژه مسئولان استانی را می طلبد.


پایان پیام/

 

کد خبر 319113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha