شاخص مهم در سازمان هلال‌احمر خدمات داوطلبانه است

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر کشور با اعلام اینکه سازمان هلال احمر وابسته به گروه یا جناح خاصی نیست، گفت: اصل مهم در هلال‌احمر خدمات داوطلبانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، وحید قبادی‌دانا رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر کشور عصر امروز( 11 آذر) در نشست با دبیران کانون‌های طلاب، روستایی و جوانان دانشجویی اظهار داشت: هدف سازمان هلال‌احمر رضای خدا و خدمت به بندگان خدا می باشد و در این راستا هم فعالیت می کند.


وی با بیان اینکه این مجموعه یک مجموعه مستقل است و وظیفه‌ی ما امداد و نجات است و یکی از شاخصه های این مجموعه خدمات داوطلبانه است، افزود: چیزی که پایه و اساس جمعیت هلال‌احمر را تشکیل می‌دهد فعالیت‌های انسان دوستانه و عام‌المنفعه است و این سازمان کاری با حاشیه درست کردن ها ندارد.


قبادی دانا با اعلام اینکه ما باید نگذاریم فعالیت‌های هلال‌احمر رنگ و بوی خاصی به خود بگیرد، اضافه کرد: اهداف عالی ما تسکین و آرامش بشری و تلاش برای صلح و دوستی بین انسان‌ها است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.


کمبود اعتبار عامل اصلی تکمیل نشدن اردوگاه های هلال احمر است


رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر کشور ساماندهی فعالیت های هلال احمر را یاداور شد و بیان داشت: استارت این فعالیت‌ها در کانون‌های استانی ایجاد شده است و قوت قلب ما در اینراه خون شهیدان می باشد و همیشه فعالیت هایی را انجام می دهیم که شرمنده خون شهدا نباشیم.


این مقام مسئول از تکمیل و تجهیز اردوگاه‌های جمعیت هلال‌احمر ویژه جوانان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: تنها به دلیل نبود یا کمبود اعتبار است که این مهم به تاخیر افتاده است ولی در این راستا تکمیل اردوگاه‌هایی که فاز اول آنها پیش از این به اتمام رسیده در اولویت جدی این مجموعه قرار دارد.


قبادی دانا استقلال، خدمات داوطلبانه، بی‌غرضی و یگانگی را از اصول هفت‌گانه نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر عنوان و خاطر نشان کرد: اوج فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه توسط رزمندگان اسلام و ملت ایران در جنگ هشت ساله به نمایش گذاشته شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 319317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha