عملکرد دبیرخانه‌ کانون‌های مساجد هرمزگان ارزیابی می شود

خبرگزاری شبستان: عملکرد دبیرخانه‌ کانون‌های مساجد استان هرمزگان با حضور تیم بازرسی هیئت نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون های مساجد ارزیابی می شود.

حجت الاسلام احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان به خبرنگار شبستان گفت: سفرهای استانی هیئت بازرسی و نظارت ارزشیابی ستاد عالی کانون های مساجد کشور با حضور مدیران و کارشناسان مسئول ستاد عالی به منظور بازدید از فعالیت‌های دبیرخانه‌های استانی سطح کشور انجام می‌شود.
 

وی همچنین بررسی نحوه فعالیت کانون‌های تخصصی و فعال، آشنایی با عملکرد دبیرخانه و کانون‌های استان در سال 90 بر طبق مصوبات ستاد عالی کانون های مساجد کشور و شناسایی نقاط قوت و ضعف را از برنامه‌های هیئت نظارت و بازرسی ستاد کانون های مساجد کشور ذکر کرد.
 

پهلوانی با بیان اینکه عبدالحسین آل محمد، معاون اداری مالی و امور استان های ستاد عالی، مسئولیت این هیات را بر عهده دارد اظهارداشت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، برگزاری جلسه مشترک با همکاران دبیرخانه این استان و خبرگزاری شبستان، نشست با کانون های تخصصی و بازدید از چند کانون از برنامه های پیش بنی شده برای سفر هیئت بازرسی و نظارت ارزشیابی ستاد عالی کانون های مساجد کشور به هرمزگان است.
 

وی با اشاره به اینکه هیئت بازرسی و نظارت ارزشیابی ستاد عالی کانون های مساجد کشور اواخر روز دوشنبه (11 آذر) به هرمزگان سفر کرده است، عنوان کرد:در این سفر عملکرد دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، مالی، اداری و کانون‌های تخصصی ارزیابی می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 319346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha