ورزشکاران در راستای تقویت اخلاق انسانی و اسلامی تلاش کنند

خبرگزاری شبستان: معاون استاندار خراسان جنوبی بابیان اینکه ورزشکاران در راستای تقویت اخلاق انسانی و اسلامی تلاش کنند، گفت: امروز جوانان جمهوری اسلامی ایران تحت تاثیر آموزه های دینی در تمامی صحنه ها می درخشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، علی محمد گلستانی فرد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، شب گذشته (11آذر) در پنجمین همایش پارالمپیک استان اظهار داشت: امروز زمینه و شرایط مناسبی برای تمرین ورزشکاران در استان فراهم است.


وی با بیان اینکه جانبازان و معلولان در عرصه ورزش از توانایی و استعداد بالقوه خود با اتکا خداوند به طور شایسته‌ای استفاده می‌کنند، افزود: امروز مردم و جوانان نظام جمهوری اسلامی ایران تحت تاثیر آموزه های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها و عرصه ها درخشیدند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جوانان ایران با تمام تلاش سعی می کنند نام و آوازه کشور خود را در جهان مطرح کنند، اذعان کرد: امروز پرچم جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ورزشی برافراشته می شود.


گلستانی فرد با بیان اینکه آموزش‌ها و رقابت‌های ورزشی وضعیت زندگی افرادی که دچار معلولیت‌های جسمی هستند را بهبود می‌بخشد و بر خانواده‌های آنها نیز تأثیر مثبت می‌گذارد، تصریح کرد: ورزشکاران در راستای تقویت اخلاق انسانی و اسلامی تلاش می کنند.


وی خاطرنشان کرد: در عرصه ورزش به طور کامل و جامع تمامی ورزشکاران نقش و رسالت خود را در تکریم جایگاه انقلاب اسلامی ایفا کرده اند.

 

وی یادآور شد: در ورزش جانبازان و معلولان ما کمبودهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اندکی وجود دارد اما ورزشکاران با اعتماد به نفسی که بر اثر آموزه‌های دینی و اسلامی به دست آورده‌اند مدال های مختلفی را برای کشور کسب کرده اند.


پایان پیام/

کد خبر 319361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha