تقویت ولایت مداری و  تبیین مسئله ولی فقیه در شرایط حاضر ضروری است

آیت الله نوری همدانی در جمع بانوان فرهیخته استان خراسان شمالی، تأسی به ولایت، تقویت ولایت مداری و تبیین مسئله ولی فقیه در شرایط حاضر را ضروری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، آیت الله نوری همدانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع، امروز (29 فروردین) در آخرین روز از سفر خود به استان خراسان شمالی با مثبت ارزیابی کردن این سفر از میهمان نوازی مسئولان و مردم این استان قدردانی کرد.


 وی در جمع بانوان فرهیخته خراسان شمالی که برای دیدار با آن مرجع عالیقدر در همایشی با عنوان "زن و بصیرت فاطمی" در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد گرد هم آمده بودند، بر خدوم بودن مسئولان این استان اذعان کرد و این موضوع را بیش از هر نکته ای مورد توجه قرار داد.


آیت الله نوری همدانی در ادامه با برشمردن نکاتی اخلاقی و ارزنده و توصیه به مردم و مسئولان این استان، اظهار داشت: امروز حفظ این نظام مقدس و ولایی بسیار مهم و اساسی است که لازم است با آگاهی بیشتر و با اهمیت ویژه مورد توجه قرار گیرد.


 وی همچنین حراست و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی را به عنوان وظیفه ای اصلی و ویژه برای تک تک افراد دانست و بر تبیین آن تأکید کرد. 


آیت الله نوری همدانی، تأسی به ولایت و تقویت ولایت مداری و تبیین مسئله ولی فقیه را به ویژه در شرایط حاضر بسیار مورد توجه قرار داد و از بانوان حاضر خواست تا در تربیت فرزندان، این موضو ع را اصل قرار دهند.


گفتنی است، آیت الله نوری همدانی پس از این دیدار عازم شهرستان های شیروان و فاروج شده و با پایان دیدار مردمی با مردم این دو شهرستان، خراسان شمالی را ترک خواهد گفت.


 پایان پیام/

کد خبر 31939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha