اجرای طرح امدادیار مسجدی در سطح کانون های مساجد استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد از برگزاری طرح امدادیار مسجدی در سطح کانون های مساجد استان یزد خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد، با اشاره به آغاز طرح امدادیار مسجدی در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، گفت: طرح امدادیار مسجدی به منظور آموزش فوریت های پزشکی در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد افزود: این طرح با حضور اساتید مجرب و تجهیزات پیشرفته در سطح مساجد استان برگزار می شود.


رستگاری تصریح کرد: آموزش فوریت های پزشکی مقدماتی و پیشرفته، داروشناسی و نسخه خوانی و طب سنتی و گیاهان دارویی از جمله مباحث مطرح شده در طول این طرح می باشد.


وی با بیان اینکه به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهینامه معتبر اهدا می شود، گفت: طرح امدادیار مسجدی به همت کانون فرهنگی و هنری وحدت و با همکاری پایگاه داوطلبان هلال احمر مهمدیه و انجمن علمی فوریت های پزشکی استان برگزار می شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد گفت: کانون های متقاضی جهت شرکت در این طرح می توانند با شماره های تماس 09140730853 و 09133504828 و یا سامانه پیامک 10000222895996 تماس حاصل نمایند.
 

پایان پیام/

کد خبر 319448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha