اولین آنتن شبکه المنار از مناره یک مسجد در لبنان کلید خورد

خبرگزاری شبستان: مدیر دفتر شبکه المنار در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شبکه المنار در راستای ترویج آرمانهای دینی فعالیت می کند، گفت: اولین آنتن شبکه المنار از مناره یک مسجد در لبنان کلید خورد.

به گزارش خبر گزاری شبستان از مشهد، نبیل حمود، مدیر دفتر شبکه المنار در جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (12آذر) در آیین افتتاحیه همایش بین‌المللی بسیج و رسانه با عنوان رسانه، بسیج و گفتمان ولایت اظهار داشت: شبکه المنار در جهان عرب معرف ترین و تاثیرگذار ترین شبکه است که وابسته به دولت نیست.


وی افزود: شبکه المنار بعد از شکل گیری حزب الله در لبنان تاسیس شد و امروز مهمترین و بزرگترین مانع در مقابل اهداف دشمنان دین محسوب می شود.


مدیر دفتر شبکه المنار در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شبکه المنار در راستای ترویج آرمانهای دینی فعالیت می کند، گفت: شبکه المنار مروج محصولات دینی و فرهنگی انقلاب در منطقه است.


نبیل حمود با بیان اینکه اولین آنتن شبکه المنار از مناره یک مسجد در لبنان کلید خورد، تصریح کرد: شبکه المنار از سال 2000 ماهواره ای شده است که تاکنون با وجود تلاش دشمنان برای برچیده شدن این شبکه هیچ وقت توقف نکرده است.


وی با بیان اینکه دشمنان این شبکه اولین گام علیه این رسانه را در سال 2003 برداشتند، اظهار داشت: دشمنان با آگاه شدن از اهداف شبکه المنار و تاثیر آن در منطقه کار های زیادی علیه این شبکه انجام می دهند.


بنا به گزارش شبستان در ادامه این مراسم سیدنظام‌الدین موسوی، مدیرعامل خبرگزاری فارس در مشهد گفت: امام(ره) بسیج را تفکری برای همه جهان اسلام مطرح کردند؛ بسیجی که در صحنه باشد و در برابر انحرافات سکوت نکند.


وی افزود: نیاز امروز بسیج، رسانه است و پیوند میان رسانه و بسیج باید مستحکم و مستحکم‌تر باشد، چرا که بسیج باید به گونه‌ای در رفتار و اعمال ما تجلی پیدا کند که تمامی افراد بسیجی‌وار برای حفظ فرهنگ و تفکر بسیجی ورود پیدا کنند.


مدیرعامل خبرگزاری فارس تقویت خاص درونی نظام را اصلی اساسی توصیف کرد و گفت:‌ این مسئله سبب تحکیم و رسیدن به اهداف و تحقق چشم‌اندازهایی که امام راحل و مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کرده‌اند، می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: باید رسانه‌های مبتنی بر تفکر بسیجی با اتحاد و ائتلاف تمام نیروهای ارزشی را ذیل یک چتر برای تقویت این اصل فراهم کنند.

 

موسوی گفت: یکی از عوامل جدی تقویت ساخت درونی نظام بسیج است، حرکت‌هایی که ماهیت بسیجی داشته باشد سبب تقویت ساخت درونی نظام می‌شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 319578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha