تشکل های مذهبی جلوتر از ولایت فقیه حرکت نکنند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تشکل های مذهبی نباید جلوتر و یا عقب تر از ولایت فقیه حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، رضا معممی مقدم، مدیرکل تشکلهای مذهبی و مراکز فرهنگی معاونت فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور، امروز (12آذر) در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی خراسان جنوبی که در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: خروجی هیئت ها باید به سمتی پیش برود که جوانان و خانواده ها محب اهل بیت شوند.


وی با بیان اینکه اگر عاشورا نبود انقلابی هم نبود چرا که کربلا حقیقت اسلام است، افزود: صیانت از هیات مذهبی کمتر از خیمه های عاشورا نیست.

 

مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تشکل های مذهبی نباید جلوتر و یا عقب تر از ولایت فقیه حرکت کنند.


مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی معاونت فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی یک قرارگاه فرهنگی مهندسی برای مناسبت های مذهبی محسوب می شود، اذعان کرد: اولین رکن این قرارگاه فرهنگی بوده که تعریف جامع از کار دینی است.


معممی مقدم، اولویت‌بندی، برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی بدون استفاده از جامعه شناسان و روانشناسان را امری امکان‌ ناپذیر دانست و گفت: بدون رصد دقیق نمی توان مسئله محور عمل کرد و بر این اساس نیاز به نظارت دقیق سازمان‌های رصد کننده است.


وی با بیان اینکه بررسی و ریشه یابی مشکلات می تواند در ریشه کنی معضلات و آسیب‌ها مفید باشد، تصریح کرد: در مدیریت جامعه نیاز به اتاق فکر و جامعه شناسان است و این افراد مدیران فرهنگی در این عرصه محسوب می شوند.


وی با اشاره به برگزاری اجتماعات باشکوه عزاداری در 200 شهر بزرگ، خاطرنشان کرد: این اجتماعات، نماد وفاق مذهبی جامعه هستند و وهابیت از این اجتماعات ناراضی‌اند.


پایان پیام/

کد خبر 319602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha