6 کانون فرهنگی و هنری مساجد شاهین شهرومیمه مجهز به کتابخانه تخصصی شدند

خبرگزاری شبستان:به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهرو میمه، شش کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مجهز به کتابخانه تخصصی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، کانون های فرهنگی هنری ماه منیر، سروش آسمانی و امام صادق (علیه السلام) در شهر گز و کانون های فرهنگی هنری ولایت، بقیه الله (عج) و حضرت ابوالفضل (علیه السلام ) در شاهین شهر ثبت و تجهیز شده اند.

 

بر اساس این گزارش از این پس تازه های نشر توسط ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برای کتابخانه کانون های ثبت شده ارسال می شود.

 

همچنین به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایشان مراسم عزاداری همراه با بصیرت افزایی دینی و سیاسی در چهل و پنج کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان برگزار شده است.

 

گفتنی است، این مراسم که شامل عزاداری های آیینی و سخنرانی ائمه جماعات و مداحی مداحان مطرح اهل بیت (علیهم السلام) و نیز همایش شیرخوارگان بوده هر شب در ایام محرم در محل این کانون ها با حضور اعضای کانون، ائمه جماعات و عموم مردم برگزار و نقش موثری در ترویج فرهنگ عاشورایی و ارتقا بینش و بصیرت عمومی از نهضت حسینی دربر داشته است.

 

پایان پیام/

کد خبر 319605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha