350 هزار نفر از نمایشگاه کتاب کرمانشاه بازدید کردند

خبرگزاری شبستان:سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از بازدید 350 هزار نفر از نمایشگاه سراسری کتاب خبرداد و گفت: مردم فرهنگ دوست کرمانشاه از ابتدای نمایشگاه تاکنون یک میلیارد کتاب خریده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تا این لحظه بیش از 350 هزار نفر از نهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه بازدید کردند، گفت: تا این لحظه نیز بیش از 400 میلیون بن کتاب فروخته شده است.


وی استقبال مردم را از نمایشگاه کتاب بی نظیر عنوان کرد و گفت: استان کرمانشاه هر سال در بحث بازدید و فروش کتاب در نمایشگاه های کتاب حائز رتبه های برتر در کشور می شود.


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، افزود: نقد بررسی 7 کتاب از 7 نویسنده کرمانشاهی، برگزاری نشست های علمی با به صورت پنل با حضور اساتید برتر، اجرای تئاتر خیابانی و تعزیه، برپایی غرفه صنایع دستی، برپایی ایستگاه نقاشی و... از برنامه های جنبی این نمایشگاه بود.


وی به برپایی غرفه "رادیو کرمانشاه آوای مهر دوستی" اشاره کرد و افزود: در مدت برپایی نمایشگاه روزانه بیش از سه ساعت برنامه زنده در خصوص کتاب و کتابخونی از رادیو پخش شد.

 

رحیمی زنگنه، اضافه کرد: نهمین نمایشگاه سراسری کتاب با حضور 400 ناشر از سراسر کشور از(6 تا 12 آذر) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه(بوستان شاهد) برگزار شد.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه 500 میلیون تومان بن خرید کتاب در این نمایشگاه توزیع می شود، افزود: تخفیف کتاب های نمایشگاه 40 درصدی است که 20 آن از طریق بن خرید کتاب و 20 آن از طریق ناشران است.


پایان پیام/

کد خبر 319635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha