حضور 350 ناشر کشوری در ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از حضور 350 ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب استان مرکزی دربهمن ماه امسال در اراک خبر داد.

مصطفی مشایخی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب استان مرکزی با حضور 350 ناشر از سراسر کشور از سیزدهم تا 22 بهمن ماه امسال در اراک برپا می شود.


وی افزود: محل پیشنهادی برپایی این نمایشگاه در سالن های نمایشگاه بین المللی غرب ایران در اراک تعیین شده و ستاد اجرایی این نمایشگاه با کمیته های پنجگانه اجرایی، مالی و پشتیبانی، روابط عمومی و تبلیغات، اسکان و تبلیغات تشکیل شده است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: این نمایشگاه به صورت مشارکتی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه های اجرایی استان مرکزی برپا و کتاب و اقلام فرهنگی در آن با 40 درصد تخفیف عرضه می شود.


مشایخی، پیش بینی تورهای دانش آموزی و دانشجویی و کاروان های دانایی از شهرستان های استان و برگزاری کارگاه های تخصصی اندیشه خلاق و رسانه، ایستگاه های کتابخوانی و نقاشی و تورهای بازدید ناشران را از برنامه های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد.


وی ادامه داد: امور فرهنگی و افزایش آگاهی در لایه های اجتماعی محور توسعه پایدار است و برپایی نمایشگاه کتاب با حضور ناشران کشوری به عنوان یکی از ابزار کارآمد، زمینه های آشنایی اقشار مختلف با تازه های کتاب و گرایش بیشتر مردم با کتابخوانی را فراهم می کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 325021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha