وهابیت؛ اندیشه ماتریالیستی و هدفی استعماری

خبرگزاری شبستان:هیچ وهابی تاکنون در راه مبارزه با استعمار کشته نشده و هیچ وهابی تا کنون تیری به سوی صهیونیست پرتاب نکرده؛ وهابیون با عنوان جیش الله سر مسلمانان را بریده و نوامیس آنان را مباح می‌شمارند.

روح اله لک علی آبادی، مدیر انتشارات عطش در گفتگو با خبرنگار اندیشه خبرگزاری شبستان با اعلام خبر انتشار کتاب "وهابیت اندیشه ماتریالیستی و هدفی استعماری" گفت: این اثر در چهار فصل به تشریح هویت و چگونگی شکل گیری وهابیت، اعتقادات و اهداف، ضدیت با مسلمانان و وهابیت و ضدیت با شیعه می پردازد و به صورت مختصر به شبهات مطرح شده از سوی این فرقه ضاله پاسخ می دهد.
وی ادامه داد: نویسنده در این اثر بیان می دارد: اعتقاد وهابیت این است مسلمانان غیروهابی مشرکانی هستند که باید هدایت شوند یا کشته شوند، به قتل عام مسلمانان پرداخته و جان و مال و حتی ناموس آنها را مباح می دانند؛ تبلیغات آنها در مناطق مسلمان نشینی است که فقر مالی شدیدی داشته و از ضعف فکری شایانی برخورد است. بیش از 40 هزار سایت وهابی شبانه روز علیه مسلمانان فعالیت کرده و تبلغ می کنند و افرادی را تربیت کرده اند تا همچون طالبان در افغانستان و سوریه بر مسلمانان یورش برده و جانشان را ستانده و اموالشان را غارت کنند. هدف وهابیت جدا کردن مسلمانان از قرآن کریم و عترت (ع) پاک پیامبر (ص) است.
به گفته لک علی آبادی در بخشی از این اثر عنوان شده است: "هیچ وهابی تا کنون در راه مبارزه با استعمار و صهیونیست کشته نشده است و هیچ وهابی تا کنون تیری به سوی استعمار و صهیونیست پرتاب نکرده است. عملیات های انتحاری افراطیون از فرقه وهابیت تنها مسلمانان را به کام مرگ می کشاند و هر از چند گاهی مردمان مظلوم توسط وهابیت به صورت دسته جمعی کشته می شوند. وهابیون با عنوان جیش الله سر مسلمانان را بریده و نوامیس آنان را مباح شمرده و تصرف می کنند، اموالشان را غارت و اسیرانشان را به بردگی می گیرند. از جمله کشتار مردم ریاض، کشتن موذن به دستور محمد بن عبدالوهاب، کشتار مردم طائف و کشتار بی رحمانه حجاج ایرانی و همچنین حمله به کربلا و نجف از جمله جنایات این حزب شیطان است."
مدیر انتشارات عطش بیان کرد: وهابیت و بنی امیه، وهابیت و بنی عباس، وهابیت و خوارج، وهابیت و استعمار، وهابیت و صهیونیست، وهابیت جاسوسی و تبلیغ علیه مسلمانان، وهابیت و سرمایه داری، وهابیت در راه ازدیاد نسل با تربیت کودکان، انکار شفاعت، حرام دانستن توسل و استغاثه، انهدام بقاع اسلامی و اماکن مذهبی، حذف حج ابراهیمی و وهابیت مامور مقابله با شیعه از جمله مطالبی است که در این اثر به چشم می خورد.
وی یاد آور شد: "وهابیت اندیشه ماتریالیستی و هدفی استعماری" به قلم محمد حسینی در 128 صفحه با شمارگان یک هزار نسخه و بهای 5 هزار تومان به تازگی از سوی انتشارات عطش چاپ و علاقه مندان برای تهیه آن می توانند با شماره تلفن 02537840181 تماس بگیرند.
پایان پیام/
 

 

کد خبر 319651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha