همایش بین‌المللی بسیج ورسانه امپریالیسم رسانه‌ای غرب را به چالش می کشد

خبرگزاری شبستان: دبیر همایش بین‌المللی بسیج و رسانه گفت: برگزاری همایش‌هایی مانند بسیج و رسانه ابزاری برای به چالش کشاندن امپریالیسم رسانه‌ای غرب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، اسماعیل احمدی، دبیر همایش بین‌المللی بسیج و رسانه صبح امروز(13آذر) در مراسم اختتامیه همایش بین‌المللی بسیج و  رسانه اظهار داشت: تشکیل کارگروه‌ها  در این همایش به منظور فراهم ساختن زمینه‌هایی برای پیشرفت علمی را در حوزه بسیج و رسانه  است.


وی با بیان اینکه بسیج و رسانه و گفتمان ولایت شعار اصلی این همایش بود، افزود: علاوه بر برگزاری کارگروه‌های متعدد در این همایش دوروزه برپایی نمایشگاه ارزیابی عملکرد چهارساله اخیر بسیج مستضعفین نیز به عنوان یکی از محورهای این همایش در نظر گرفته شد.


احمدی با اشاره به اینکه هدف اصلی برگزاری چنین همایش‌هایی به چالش کشیدن امپریالیسم رسانه‌ای غرب است، اظهار کرد: می‌توان از طریق حاکم کردن فرهنگ و تفکر بسیجی این مهم را فراهم کرد.

 

دبیر همایش بین‌المللی بسیج و رسانه گفت: باید محورها و مصوبات کارگروه‌های این همایش در عملکرد آتی رسانه‌ها مشاهده شود و انتشار کتاب از مباحث مطرح شده و همچنین برگزاری جشنواره علمی تخصصی رسانه نیز به عنوان اهداف میان‌مدت و بلندمدت این همایش در نظر گرفته شده است.


احمدی با بیان اینکه همایش از شهریورماه فعالیت خود را آغاز کرده، عنوان کرد: دعوت از حدود 400 مدیر عالی رسانه خبرگزاری‌ها، مطبوعات و اساتید و فعالان رسانه‌ای جزو برنامه‌های اصلی و سیاست‌گذاری شده در این همایش بود و در نهایت 214 نفر از مدیران رسانه‌ای در غالب این همایش گرد هم آمدند.


دبیر همایش بین‌المللی بسیج و رسانه با اشاره به اینکه به دنبال آن هستیم که زمانی اختصاصی را برای برگزاری این همایش در نظر بگیریم، اظهار کرد: برای برگزاری همایش یازدهم از رسانه‌های جهان اسلام، علم ارتباطات دعوت شد تا ترکیب کاملی فراهم شود.


احمدی افزود: مهمانانی از فعالان رسانه‌ای کشورهای ترکیه، عراق، لبنان، فلسطین، سوریه و امارات نیز در این همایش حضور پیدا کردند.


گفتنی است، برگزاری کارگاه‌های متعدد مانند رسانه و مطالبات رهبری، بسیج و رسانه‌های معارض از جمله برنامه‌های جانبی این همایش همایش بین‌المللی بسیج و رسانه بوده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 319912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha