تودیع و معرفه مسئولان حراست سابق و جدید دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

مرسام تودیع و معرفه مسئولان حراست سابق و جدید دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، طی برگزاری نشستی در دفتر مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم تودیع و معارفه مسئولین حراست دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم با حضور رئیس ، معاونین و مدیران دانشگاه ، مدیر کل حراست استان قم ، مدیرکل و معاون حراست سازمان اوقاف و امور خیریه در دفتر مرکزی دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم برگزار شد.
 

بر پایه این گزارش، در این مراسم که با سخنرانی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و همچنین مسئولین استانی و کشوری همراه بود ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عبدالرسول حسین زاده با صدور حکمی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به سمت مسئول جدید حراست دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم منصوب شد.


بر اساسا گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم ، حسین زاده مسئول جدید حراست دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم ضمن قدردانی از رئیس دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم افزود : معیار کار حراست رعایت قوانین است . حراست مسئولیت بسیار سختی است چرا که از یک جهت با حیثیت دانشگاه و از طرفی نظام جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است روبرو بوده و از سوی دیگر حفظ آبرو و اعتبار اشخاص را در میان دارد و من امیدوارم که بتوانم در موضوع حراست از اطلاعات افراد و آبروی آنان مسئولیت خویش را به نحو احسن انجام دهم .


در ادامه این مراسم از مسئول پیشین حراست دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم عبدالرسول نجاتی با اهدا لوح تقدیر قدردانی و در پایان این مراسم حکم مسئولیت دکتر عبدالرسول حسین زاده در سمت مسئول حراست دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از سوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد عابدی رئیس دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم به وی ارائه شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 319968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha