حمایت از ولایت فقیه تنها مولفه برای حفظ راه امام و صیانت از انقلاب است

آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در جمع مردم شیروان گفت: ولایت فقیه ریشه در تفکر قرآنی دارد که حمایت از آن، تنها راه حفظ راه امام (ره) و صیانت از انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان، آیت الله نوری همدانی، مرجع عالیقدر تشیع، عصر دوشنبه (29 فروردین) در دیدار با مردم شهرستان شیروان، گفت: هدف انقلاب و مسیر طی شده، حاکم شدن اسلام است.

 

این مرجع تقلید اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مدت کشتی انقلاب را در دریای پرتلاطم حوادث به پیش برده و امید است که این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) پیوند دهند.

 

آیت الله نوری همدانی، رهبری مقتدرانه رهبر انقلاب را موجب پیشرفت همه جانبه کشور و مطرح شدن آن در جهان دانست و گفت: نعمت ولایت و رهبری از مهم ترین نعمات الهی است که باید آن را پاس بداریم.

 

وی پیروی از ولایت فقیه و وجود مردم هوشیار و همیشه در صحنه را رمز ماندگاری و عزت مسلمین خواند و خاطرنشان کرد: تنها شیوه برای حفظ راه امام و حراست از آرمان های انقلاب حمایت از ولایت فقیه است.

 

آیت الله نوری همدانی، درایت و تدبیر ولی فقیه را مانع از رسیدن دشمنان و طراحان فتنه به اهداف خود ذکر کرد و تجهیز اقشار مختلف مردم به بصیرت دینی و سیاسی را لازم دانست.

 

این مرجع تقلید، شکل گیری انقلاب اسلامی را حول سه محور مکتب، مردم و ولایت عنوان و بیان کرد: مردم، ولی نعمت انقلاب هستند و هر آنچه در توان داریم باید برای خدمت به آنان بگذاریم.

 

وی پیروی از فرامین رهبری را بهترین راهبرد در شرایط کنونی برای پیشرفت جامعه دانست و گفت: ولایت فقیه گوهر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دشمن می خواهد این گوهر را از ما گرفته و جمهوری اسلامی را از این موهبت محروم کند.

 

آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: دین اسلام تنها دین کاملی است که توانسته در مقابل همه تمدن ها و فرهنگ غرب که داعیه حکومت جهانی دارد، بایستد.


 پایان پیام/

کد خبر 32004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha