بخش عمده تلاش دشمن در هجمه های نرم علیه انقلاب در فضای رسانه است

خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شکست سیاست های استکباردرجهان اسلام زمینه اقتدار ایران رافراهم کرد، گفت: بخش عمده تلاش دشمن در هجمه های نرم علیه انقلاب در فضای رسانه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حمیدرضا مقدم فر، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز(13آذر) در حاشیه مراسم اختتامیه همایش بین‌المللی بسیج و رسانه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج نماد حرکت و تلاش مردم است.


وی با اشاره به اینکه اگر بسیج را مؤلفه مردمی بودن نظام بدانیم رسانه‌ها نیز از این قانون مستثنی نبوده و باید مردمی باشند و در متن مردم و جامعه حضور داشته باشند، افزود: اینکه رسانه‌ها بخواهند مردمی باشند فقط با تکیه بر فرهنگ و تفکر بسیجی امکان‌پذیر است چرا که تفکر بسیجی مهمترین مولفه مردمی بودن نظام به شمار می‌رود و کشور ما در همه عرصه‌ها نیاز به مدیریت با روحیه و تفکر بسیجی دارد.


سردار مقدم فر با تبیین شرایط روز جهان بخصوص موج بیداری اسلامی اظهار داشت: شکست امروز سیاست های استکبار در منطقه و جهان اسلام بهترین شرایط را در زمینه بین المللی برای ایران مقتدر اسلامی فراهم نموده است.


وی با اشاره به راهبردهای دشمن در جنگ نرم تصریح کرد: راهبردهای عملیاتی آنها این است که اول در دو سطح مردم و مسئولان شکاف ایجاد کنند و دوم تمرکز بر راهبردهای اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند تا با هدف گیری های خاص به اهدافشان دست پیدا کنند.


سردار مقدم فر با بیان اینکه ما باید دشمن شناس باشیم و اگر نتوانیم ماهیت دشمن را بشناسیم باری دیگر شاهد اتفاقات فتنه 88  خواهیم بود،گفت: در راهبرد سوم اختلاف بین مسئولان، جریان های سیاسی را در راس کارهای خود قرار داده اند و اصل آن را صهیونیزم در دست گرفته است.
 

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: از آنجا که خط مقدم مقابله و مواجهه با این هجمه رسانه‌ها هستند بنابراین اگر یک رسانه تفکر و روحیه بسیجی نداشته باشد در برابر این هجمه‌ها کم می‌آورد.


وی افزود: در حوزه رسانه، ما در وقایعی مثل فتنه 88 دیدیم که بخش عمده ای از تلاش دشمن در هجمه های نرمی که علیه انقلاب اسلامی داشت در فضای رسانه بود که بحمدلله بسیج با درک درست و دقیق نسبت به این نوع هجمه دشمن، با ورود خیلی خوب و موفق توانست به مقابله با آن ها بپردازد.


معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ها و انگیزه هایی که دربسیج وجود دارد به نظر می آید همانطور که بسیجیان در این عرصه پیشتاز بودند باید همچنان این مسیر را تداوم داده و علاوه بر مقابله با دشمن، امروز دیگر به فکر هجمه علیه آن ها باشند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 320073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha