ساخت ۵ باب مسجد با کمک کشاورزان دهلرانی

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دهلران گفت: با زکات جمع آوری شده از کشاورزان دهلرانی ۵ باب مسجد در دهلران ساخته شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، حسین نوروزی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دهلران با بیان اینکه مبالغ زکات جمع آوری شده در شهرستان دهلران تا کنون برای ساخت مساجد، حسینیه ها و کمک به فقرا استفاده شده است، گفت: 1 میلیارد و 500 میلیون ریال زکات از کشاورزان دهلرانی دریافت شده است که یک میلیارد و 215 میلیون ریال از آن برای ساخت 10 پروژه عمرانی مذهبی شامل 5 باب مسجد در روستاهای «عین خوش»، «خیبر»، «حمزه»، سادات دانشگر و برم بخش موسیان شهرستان دهلران هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه مقداری از این مبلغ جمع آوری شده برای 5 باب حسینیه در روستاهای «نهر، عنبر و عین خوش» بخش موسیان، شهر میمه بخش سراب میمه و روستای بردی بخش پهله زرین آباد صرف شده است، افزود: از محل زکات دریافتی برای رفع نیاز فقرا و مستمندان و محرومان و تهیه جهیزیه نو عروسان نیازمند نیز هزینه شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دهلران یادآور شد: پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی حسینیه و مسجد سازی در شهرستان دهلران با هزینه های زکات تا کنون30 تا 60 درصد است.
 

پایان پیام/

کد خبر 320219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha