16 آذر یادآور روحیه استکبار ستیزی و عدالت طلبی دانشجویان

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان در بیانیه‌ایی مشترک 16 آذر را یادآور روحیه استکبار ستیزی، عدالت طلبی، آرمان خواهی دانشجویان برای سربلندی در عرصه‌های مختلف اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان و محمدعلی نجفی، استاندا گیلان در پیام مشترک خود به مناسبت 16 آذر، روز دانشجو آورده‌اند: شانزدهم آذر ماه یادآور شهادت بزرگ مردانی است که با احساس وظیفه و درک صحیح از زمانه و نثارخون سرخ خویش به نماد بیداری و عدالت طلبی دانشجویان کشورمان تبدیل شدند.

  

گرامیداشت شانزدهم آذر پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره یادآور روحیه استکبار ستیزی، عدالت طلبی، آرمان خواهی، مطالبه گری، هوشیاری، تلاش و کوشش و جانفشانی دانشجویان برای سربلندی و عزت ایران اسلامی در عرصه‎های مختلف است.

 

این بیانیه اضافه می‌کند: به فرموده رهبرمعظم انقلاب دانشجو امید آینده و ذخیره حیاتی کشور است و بی‌شک دست یافتن ایران اسلامی به جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه و دستیابی به مرجعیت علمی با اهتمام جدی دانشجویان به کوشش مجاهدانه تولید علم و فناوری، احساس مسئولیت سیاسی و اجتماعی و فراهم کردن موقعیت‌های مناسب برای پذیرش مسئولیت‌های بزرگ از سوی مسئولان بدست می‌آید.

  

آیت الله قربانی و دکتر نجفی در پایان تاکید کرده‌اند: اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو از پروردگار متعال توفیق روز افزون امیدهای فردای ایران اسلامی را خواستاریم.

 

پایان پیام/

کد خبر 320425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha