تربیت قرآنی مهمترین حق اولاد بر گردن والدین است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرساتان پارس آباد گفت: انتخاب نام نیک و شایسته و تربیت قرآنی مهمترین حق اولاد بر گردن والدین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، حجت الاسلام ولی علوی، امام جمعه پارس آباد، صبح امروز(16آذر) در مراسم تجلیل از فعالان و منتخبان قرآنی این شهرستان در مسابقات استانی و ملی سی و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن با تاسی از فرمایشات حضرت علی(ع) اظهار داشت: انتخاب نام نیک و شایسته و تعلیم و تربیت قرآنی مهمترین حق اولاد بر گردن والدین است چراکه با تحقق این امر سعادت دنیوی و اخروی فرزندان تضمین می شود.


وی با بیان اینکه در خانه ای که در آن کلام نورانی قرآن کریم قرائت می شود خانواده آن از نعمت های بسیاری برخوردار و از نغمت ها به دور خواهد بود، افزود: در خانه ای که در آن صوت قرآن کریم می پیچد فرشتگان الهی فرود آمده و جایی برای شیطان نمی ماند.


حجت الاسلام علوی از تلاش های آموزش و پرورش پارس آباد در ترویج تعیلم و فرهنگ قرآنی در مدارس این شهرستان تجلیل کرد و گفت: علارغم انجام تلاش های شایسته و در خور توجه، باید بدانیم که راه زیادی را برای رسیدن به هدف والای نهادینه کردن تربیت قرآنی در جامعه داریم.


در ادامه این مراسم همچنین ولی کریمی فرماندار پارس آباد با تاکید بر ضرورت ایجاد میل و علاقه مندی به آموزش تعالیم قرآنی و عمل به فرامین این معجزه الهی در جامعه، بیان داشت: با تحقق این امر مقدس جامعه خود به خود در مقابل انحرافات و تهاجمات نرم دشمنان بیمه می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 320446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha