اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با موضوع امام رضا (ع) دراستان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بر لزوم اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با موضوع امام رضا (ع) در شهرستان های استان یزد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستاناز یزد، بهرام عبدالحسینی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، امروز ( 16 آذر) در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و اراشد اسلامی استان گفت: مسیر عبور حضرت امام رضا (ع) از شهر یزد به مشهد این شاخص را فراهم کرده تا برنامه های متنوعی برای ترویج فرهنگ رضوی در استان یزد صورت بگیرد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه سال گذشته برنامه های متنوعی با موضوع امام رضا (ع) در سطح استان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه ها بسط و گسترش فرهنگ رضوی در بین اعضاء جامعه بوده است.


عبدالحسینی با اشاره به لزوم برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با موضوع امام رضا (ع) در سطح شهرستان های استان، افزود: روسای ادارت شهرستانها باید زمینه های لازم را جهت حضور هنرمندان در راستای ترویج فرهنگ محیا سازند.


وی با اشاره به میزبانی استان یزد در جشنواره بین المللی امام رضا(ع) گفت: این استان در 10 سال گذشته میزبان یکی از برنامه های متنوع فرهنگی و هنری این جشنواره بوده است.
 

عبدالحسینی درادامه با اشاره به اینکه نهمین دوره جشنواره فیلم رضوی در استان یزد برگزار می شود، تاکید کرد: سعی خواهیم کرد که همچون دوره قبل آن میزبان خوبی برای هنرمندان باشیم.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: دبیرخانه فیلم رضوی در استان یزد یکی از فعال ترین دبیرخانه های جشنواره امام رضا(ع)درسطح کشور است.


وی گفت: دوره قبل جشنواره فیلم رضوی یزد درسطح بالایی از لحاظ کمی و کیفی در استان یزد برگزارشد.
 

پایان پیام/

کد خبر 320548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha