اکران نمایش شام فریب در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از اکران نمایش شام فریب خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد گفت: با پیگیری ها و حمایت های صورت گرفته توسط دبیرخانه کانون های مساجد استان نمایش شام فریب به روی صحنه می رود.


وی با بیان اینکه یکی از مهمترین رسالت های کانون های مساجد بسط و گسترش فرهنگ عاشورایی در جامعه می باشد، افزود: نمایش شام فریب با محوریت قیام عاشورا روایت کننده بخشی از این حادثه عظیم تاریخی می باشد.


رستگاری بر لزوم نشر فرهنگ اسلامی و به خصوص فرهنگ عاشورا از طریق هنر تاکید کرد و گفت: تئاتر هنری فاخر است که در قالب آن می توان به خوبی مخاطبان را تحت تاثیر قرار داد وبیشترین تاثیر را بر حاضرین در سالن گذاشت.


وی افزود:این تئاتر از امشب (16آذر) تا 24 ماه جاری در سالن تئاتر شرف الدین علی یزدی هرشب راس ساعت 19 و سی دقیقه به روی صحنه می رود.


مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان یزد اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان می توانند جهت دریافت کارت تخفیف 50 درصد این نمایش به دبیرخانه استان مراجعه نمایند.


وی افزود: نمایش شام فریب وبه نویسندگی رامین قادری نسب و کارگردانی صادق نصیری و حمایت دبیرخانه کانون های مساجد استان به روی صحنه می رود.


مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان یزد افزود: هادی نادی پور، زهرا زین الدینی و مهدیه ضیاء بازیگران این نمایش می باشند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 320736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha